شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۵۱۲
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر از برگزاری چهارمین جشنواره عکس بسیج در استان بوشهر خبر داد.

عکاسی

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مصطفی مردانی در نشست شورای انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: با هنر عکاسی می‌توان زیباترین و ماندگارترین تصاویر را ثبت کرد و چهارمین جشنواره عکس بسیج با این هدف در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر با همکاری و همراهی هنرمندان عکاس و سازمان‌های فرهنگی هنری این دوسالانه را برگزار می‌کند و شرکت در این دوسالانه برای همه آزاد است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان شهریور به جشنواره ارسال کنند و اختتامیه این رویداد هنری هفته اول آذرماه همزمان با هفته بسیج برگزار می‌شود.

مردانی یادآور شد: «خلیج همیشه فارس نماد مقاومت و ایثار»، « اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی ایرانی-اسلامی، ساحل‌نشینان و حماسه» موضوع‌های چهارمین دوسالانه عکس بسیج در استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه نمایشگاهی از آثار منتخب برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: هنرمندان عکاس می‌توانند آثار خود را به رایانامه Bubao.photo@Gmail.com یا دبیرخانه جشنواره به نشانی بوشهر، خیابان جانبازان (بی سیم)، کوچه لاله ۲۳، ساختمان اقشار و متخصصین سپاه امام صادق (ع)، طبقه چهارم، واحد ۴۰۲، سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر ارسال کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر