يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی خبر داد؛
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از رگبار پراکنده باران در استان تا اوایل هفته آینده خبر داد...
کد خبر: ۳۶۵۱۹
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از رگبار پراکنده باران در استان تا اوایل هفته آینده خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، پیام مساعدی اشاره به وضعیت جوی استان بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌بینی نشان‌دهنده ناپایداری جوی تا اوایل هفته آینده است.

وی اضافه کرد: به همین سبب در برخی نقاط استان خصوصاً نواحی شمال شرق، شرق و جنوب استان و طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب وقوع رعد و برق، رگبار پراکنده باران و در برخی ساعات وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با غبار محلی، در برخی ساعات خصوصاً بعد از ظهر و اوایل شب عمدتاً در نواحی شرقی و جنوبی استان رگبار باران، رعد و برق و گاهی وزش تند باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت باد متغیر، غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و طی ساعاتی از ظهر تا شب ۱۴ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری تا بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا نیز بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعاتی از ظهر و شب ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا زمان مد اول دریا ساعت سه و ۱۲ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۱ و چهار دقیقه، مد دوم ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه و جزر دوم در ساعت ۲۱ و سه دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر