يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۶۲۴
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱

فکرشهر: در روز نخست مسابقات فوتبال ساحلی امیدهای کشور که بازی های یک گروه از 2 گروه آن در بوشهر برگزار می شود با برگزاری 2 دیدار نتایج زیر بدست آمد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان بوشهر افزود: از سری مسابقات فوتبال ساحلی کشور در مرحله نهایی دیدار دو تیم مقاومت گلسا پوش یزد و موج گناوه با برتری 7 بر صفر نماینده یزد پایان یافت.

علیرضا سعیدی افزود: دیدار دو تیم پارس جنوبی بوشهر و شهرداری تبریز نیز با برد 6 بر یک نماینده تبریز همراه شد.

وی افزود: تیم شاهین خزر رودسر در روز نخست بازی ها با قرعه استراحت همراه بود و روز دوم بازی ها جمعه شب با تیم پارس جنوبی بوشهر دیدار می کند.

سعیدی ادامه داد: تیم ها در این مرحله از مسابقات در 2 گروه به صورت دوره ای در دو شهر بوشهر و مازندران به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف تیم های راه یافته به فینال مشخص شود.

وی افزود: بازی های گروه دوم با حضور تیم های ایفا اردکان یزد، شهرداری بندرعباس، دریانوردان بوشهر، ملوان بندرگز و شهریار ساری همزمان با بازی های گروه یک در بوشهر به میزبانی مازندران برگزار می شود.

سعیدی یادآور شد: مرحله نهایی مسابقات فوتبال ساحلی نوجوانان کشور نیز پس از پایان بازی های رده سنی امید با حضور تیم های پارس جنوبی بوشهر، شهرداری چابهار، فرش حداد اصفهان، دریانوردان پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلساپوش یزد، ایفا اردکان و آرتین

چابهار در زمین ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر