يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رییس بیمارستان شهید گنجی عنوان کرد:
فکرشهر: رییس بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: با خرید دستگاه فول اتوماتیک ایمنولوژی وایداس خدمات تشخیصی آزمایشگاه بیمارستان شهید گنجی برازجان ارتقا می‌یابد...
کد خبر: ۳۶۸۱۳
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: رییس بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: با خرید دستگاه فول اتوماتیک ایمنولوژی وایداس خدمات تشخیصی آزمایشگاه بیمارستان شهید گنجی برازجان ارتقا می‌یابد. 

به گزارش فکرشهر از بهداشت و درمان دشتستان، دکتر حسین الیاسی افزود: در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی به مردم در سال جاری، تجهیز و به‌روزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی در دستور کار قرارگرفته و آزمایشگاه این مرکز به دستگاه‌های پیشرفته ایمنولوژی و تست برگ خریدهای انعقادی خون تجهیز شد.

این مقام مسئول افزود: با خرید دستگاه فول اتوماتیک وایداس تست‌های هورمونی و تیروئید و همچنین تروپونین با دقت و سرعت‌بالا انجام خواهد شد و با دستگاه فول اتوماتیک کواگولامتر نیز دقت بالایی در نتایج آزمایش‌های فاکتورهای انعقادی خون به وجود خواهد آمد.

وی اظهار کرد: با استقرار این تجهیزات با خودداری از برون‌سپاری، صرفه‌جویی‌های قابل‌توجهی در هزینه‌های بیمارستان انجام خواهد شد.

مشارکت خیرین سلامت موجب توسعه پرشتاب‌تر خدمات درمانی به مردم می‌شود

رییس بیمارستان شهید گنجی برازجان ضمن تشکر از مشارکت خیرین در تجهیز و توسعه پروژه‌های بیمارستان شهید گنجی، اظهار داشت: مشارکت و همکاری خیرین سلامت موجب توسعه پرشتاب‌تر خدمات درمانی و ارایه خدمات مطلوب و باکیفیت به مردم می‌شود و ما در این راه‌دست خیرین را به گرمی می‌فشاریم.

خرید تجهیزات بیمارستانی با مشارکت خیرین سلامت

دکتر حسین الیاسی خاطرنشان کرد: تجهیزات جدید بااعتبار 600 میلیون ریال خریداری‌شده است که 350 میلیون ریال آن با مشارکت خیرین سلامت و 250 میلیون ریال دیگر آن بااعتبار بیمارستان شهید گنجی خریداری‌شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر