جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ با صدور دستورالعمل عجیب هیات والیبال استان:
فکرشهر: سوالی که پیش می آید این است که هیات والیبال استان بوشهر بر چه اساس و منطقی این تصمیم را گرفته و دستورالعمل خود را صادر کرده است؟ آیا واقعا پای قانون در میان است یا همان موضوعی که برای محمدحسین زاهدی فرد اتفاق افتاد حالا برای والیبال در حال رخ دادن است؟...
کد خبر: ۳۶۸۸۹
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۴

فکرشهر: والیبال شهرستان دشتستان دو سه سالی است که با حضور سیدعباس امیری - رییس هیات - و راه اندازی مدرسه استعدادیابی توسط موعود فخرایی - دبیر هیات - جانی دوباره گرفته و به سطح اول استان بازگشته است.

به گزارش فکرشهر، با دستورالعملی که تنها در استان بوشهر مصوب شده و لازم الاجرا نیز گردیده است، افراد باید یا در هیات والیبال سمت داشته و یا در حوزه مربی گری فعالیت کنند و نمی توانند هر دو کار را همزمان انجام دهند.

همین امر موجب شده موعود فخرایی که دبیر هیات والیبال دشتستان است و همزمان به کار مربی گری نیز می پردازد، مورد فشار قرار گرفته و مجبور به استعفا از سمت دبیری شود.

قطعا وی در انتخاب بین یکی از این دو، تصمیم درست را گرفته و مربی گری را انتخاب کرده است، چون این ورزش تازه به ثمردهی رسیده و در حال معرفی بازیکنان نوجوان و نونهال به تیم ملی می باشد، اما این که نتوان از پتانسیل وی در هیات استفاده کرد، جای بسی تاسف دارد.

 سوالی که پیش می آید این است که هیات والیبال استان بوشهر بر چه اساس و منطقی این تصمیم را گرفته و دستورالعمل خود را صادر کرده است؟ آیا واقعا پای قانون در میان است یا همان موضوعی که برای محمدحسین زاهدی فرد اتفاق افتاد حالا برای والیبال در حال رخ دادن است؟ آن هم در روزهایی که یکی از استعدادهای والیبال کشور ـ عرفان غلامی ـ که البته از شاگردان فخرایی نیز می باشد، در مسابقات نوجوانان جهان به همراه تیم ملی در حال درخشش است.

متن نامه استعفای موعود فخرایی از دبیری هیات والیبال شهرستان دشتستان که نسخه ای از آن به «فکرشهر» ارسال شده، بدین شرح است:

نظرات بینندگان
من
|
-
|
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۰
واقعا برای مسوولین استان و دشتستان متاسفم که با این طرح و مصوبه های غیر قانونی جلوی پیشرفت و استعداد جوانان رو می گیرن. امشب هم که تیم ملی والیبال با جوان دشتستانی قهرمان جهان شد و چه افتخاری بالاتر از این!! مسوولین به خود بیایید
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر