شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دادگستری استان بوشهر از افرادی که در جریان پرونده رباخواری میلیاردی در بوشهر متحمل زیان شده اند درخواست کرد برای پیگیری حقوق پایمال شده خود بر اساس حروف الفبا مراجعه کنند.به گزارش فکرشهر، بحث این روزهای نشست‌ها و محافل بوشهر، موضوع پرونده بزرگ رباخواری در استان بوشهر است که بیش از شش هزار نفر در این پرونده، پول خود را در اختیار یک فرد قرار داده بودند تا سودهای کلانی را دریافت کنند.
کد خبر: ۳۶۹۹
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۶

فکرشهر: دادگستری استان بوشهر از افرادی که در جریان پرونده رباخواری میلیاردی در بوشهر متحمل زیان شده اند درخواست کرد برای پیگیری حقوق پایمال شده خود بر اساس حروف الفبا مراجعه کنند.

به گزارش فکرشهر، بحث این روزهای نشست‌ها و محافل بوشهر، موضوع پرونده بزرگ رباخواری در استان بوشهر است که بیش از شش هزار نفر در این پرونده، پول خود را در اختیار یک فرد قرار داده بودند تا سودهای کلانی را دریافت کنند.

متهم اصلی این پرونده سه روز پیش توسط دادگستری استان بوشهر بازداشت شد و هر روز موضوعات جدیدی در این زمینه مطرح می‌شود که البته بسیاری از مردم همچنان نگران دارای‌های خود هستند که نزد متهم بوده است.

بر اساس اعلام دادگستری کل استان بوشهر، افرادی که در جریان پرونده رباخواری میلیاردی در بوشهر متحمل زیان شده اند، برای پیگیری حقوق پایمال شده خود در تاریخ‌های اعلام شده باید مراجعه کنند.

دادگستری استان بوشهر در بیانیه‌ شماره دو خود آورده است: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و به‌منظور تسهیل و تسریع در امر ثبت مشخصات و تحویل فرم های موضوع بیانیه شماره یک با در دست داشتن فرمهای تکمیل شده و اصل و تصویر مدارک خود همه روزه از ساعت هشت و 30 الی 14 به ترتیب ذیل به آدرس بوشهر خیابان شهید چمران ( چهارباندی سابق) ورزشگاه کارگران مراجعه کنند.

کسانی که اول نام خانوادگی آنان حرف "الف" تا "د" است از تاریخ 14 لغایت 24 ماه جاری، افرادی که اول نام خانوادگی آنان حرف "ذ" تا "ظ" است از 25 ماه جاری تا پنجم مردادماه و کسانی که اول نام خانوادگی آنان حرف "ع" تا "ی" است از ششم تا شانزدهم مرداد ماه امسال به محل تعیین شده مراجعه کنند.

به منظور جلوگیری از سرگردانی مردم فقط مکان ها و تاریخ های قید شده مبنایی برای مراجعات است و از هر گونه مراجعه به مکان‌های دیگر غیر از آدرس اعلامی خودداری کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر