يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از اجرای 7 پروژه زیباسازی مبلمان شهری در آبپخش خبر داد.به گزارش فکرشهر، مصطفی رضایی در بازدید از پروژه‌های عمران شهری آبپخش اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری آبپخش تلاش دارند تا با ارتقای عملکرد عمرانی، رضایتمندی شهروندان آبپخش را فراهم کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.وی افزود: با تلاش و پیگیری کارکنان زحمتکش شهرداری تلاش شده تا معابر شهری و کوچه‌ها آسفالت شود و همچنین در زمینه‌های فرهنگی نیز برنامه‌های متعددی را در دستور کار داریم.
کد خبر: ۳۷۰۵
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۳

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از اجرای 7 پروژه زیباسازی مبلمان شهری در آبپخش خبر داد.

به گزارش فکرشهر، مصطفی رضایی در بازدید از پروژه‌های عمران شهری آبپخش اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری آبپخش تلاش دارند تا با ارتقای عملکرد عمرانی، رضایتمندی شهروندان آبپخش را فراهم کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: با تلاش و پیگیری کارکنان زحمتکش شهرداری تلاش شده تا معابر شهری و کوچه‌ها آسفالت شود و همچنین در زمینه‌های فرهنگی نیز برنامه‌های متعددی را در دستور کار داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از اجرای 90 هزار مترمربع آسفالت خیابان‌ها و معابر آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان آسفالت در سال جاری محقق شده است.

رضایی از اجرای 7 پروژه زیباسازی مبلمان شهری در آبپخش خبر داد و گفت: امیدواریم با تامین به موقع اعتبارات این پروژه‌ها به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: پروژه ساماندهی بلوار انقلاب به طول 6 کیلومتر شامل رنگ‌آمیزی جداول، تسطیح و جمع‌آوری نخاله‌ها و خرید و کاشت بیش از 4 هزار و 500 اصله نهال در خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر از جمله این طرح‌هاست.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: کاشت بیش از 150 جعبه گل فصلی در پارک‌ها و بلوار انقلاب و پروژه ساماندهی بلوار وحدت شامل تسطیح، جمع‌آوری نخاله و کاشت 2 هزار شمشاد اهوازی نیز از این طرح‌هاست.

رضایی یادآور شد: پروژه ساماندهی بلوار امام خمینی (ره) شامل تسطیح و جمع‌آوری نخاله و پروژه لوله‌گذاری و اجرای آبیاری تحت فشار (قطره‌ای) درختان کاشته شده در بیش از 20 کوچه و خیابان در سطح شهر و همچنین اجرای پروژه ساماندهی بلوار شهدا شامل خاکبرداری، ریختن شن نخودی، تسطیح و رنگ‌آمیزی نیز از این پروژه‌هاست.

وی تاکید کرد: از تمام امکانات و توان موجود برای رشد و توسعه شهر آبپخش بهره می‌بریم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر