شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۱۰۶
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳

فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در هفته دولت ۶۹۳ پروژه برقرسانی در استان افتتاح و اجرا می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر ، امرالله پاراد ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح این پروژه ها اظهار داشت: برای افتتاح و اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۶۷۰میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی به مهمترین پروژه ها اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها شامل احداث ۲۵۲ هزار متر شبکه فشار متوسط، احداث ۲۲۰ هزار مترشبکه فشارضعیف و نصب ۴۵۴ دستگاه ترانسفورماتور توزیع، که در سطح ۱۰ شهرستان استان بوشهر قرار دارد.

پاراد با بیان اینکه عملیات اجرایی ۱۴۷ پروژه برقرسانی با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در استان بوشهر آغاز شد، گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های برق رسانی، توسعه و بازسازی شبکه‌های توزیع است.

وی همچنین از افتتاح ۵۴۶ پروژه برقرسانی در سطح استان بوشهر خبر داد و کرد: همزمان با هفته دولت ۵۴۶ پروژه برقرسانی با بیش از ۵۲۱ میلیارد ریال اعتبار در استان بوشهر افتتاح  شد.

وی با بیان اینکه با هدف برقرسانی، توسعه و بازسازی شبکه‌های توزیع نیروی برق این پروژه‌ها افتتاح شدند بیان کرد: افزایش سطح ولتاژ ایستگاه برق سبز آباد بوشهر با تبدیل سطح ولتاژ ۳۱۱ دستگاه پست هوایی و شبکه‌های تحت پوشش از ۱۱ کیلو ولت به ۲۰ کیلو ولت از پروژهای شاخص شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر