شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۱۳۴
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۳

فکرشهر: رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان از برخورد با شرکت های بازاریابی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، شهسوار قائدی صبح پنج شنبه در بازرسی از شرکت های بازاریابی در سطح دشتستان از برخورد با شرکت های بازاریابی شبکه ای که اقدام به اخذ مجوز نکرده اند خبر داد.

بازرسی اصناف

وی با بیان اینکه بازرسی از شرکت‎های بازاریابی شبکه ای همواره در دستور کار قرار دارد، افزود: شرکت های بازاریابی در سطح دشتستان که بدون مجوز تاسیس شعبه اقدام به فعالیت کنند برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شبکه‎های بازاریابی شرایط خاصی دارند و بازرسی آنها معمولی نیستند، افزود: این شرکت‏‎ها یک نوع واسطه انتقال جنس و کالا هستند.

شهسوار قائدی ادامه داد: در این شرکت‌ها یک عده بازاریاب تقاضای خرید می‎دهند، تقاضاها به دفتر مرکزی رفته و ثبت می‎شود و سپس کالا انتقال داده می‎شود و بازاریاب کالای خود را تحویل می‎گیرد.

وی با اشاره به اینکه تصمیم گیری در خصوص نوع فعالیت این شرکت ها در کمیته متناظر می باشد ابرازداشت: در گشت مشترک از این شرکت ها، آگاهی، پلیس فتا ، اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات و اتاق اصناف حضور خواهند داشت تا از نزدیک بر روند کار این شرکت ها نظارت کنند.

شهسوار تصریح کرد: طی گشت مشترک از ۴ شرکت بازاریابی در سطح شهرستان بازرسی بعمل آمد که یکی از آنها بدلیل نداشتن مجوز تاسیس شعبه ، از ادامه فعالیت آن جلوگیری بعمل آمد.

رییس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان از برخورد با شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز در دشتستان خبر داد و گفت:این شرکتها ملزم به الصاق مجوزتاسیس شعبه،اینفوگرافرهای بازاریابی شبکه ای و بخشهای کمیته ای در محلشان هستند که در صورت عدم الصاق با آنها برخورد خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر