يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از افتتاح سد تنگ‌ارم دشتستان در مهرماه امسال خبر داد.به گزارش فکرشهر، شاپور رجایی در دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی امر مهمی برای پیشرفت این شهرستان است و به ویژه تامین به موقع آب باید مورد تاکید باشد.وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر اقدامات اساسی و زیربنایی در این شهرستان انجام داده و امیدوار هستیم این مسئله موجبات رضایتمندی کشاورزان را فراهم کند.
کد خبر: ۳۷۳۵
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۴

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از افتتاح سد تنگ‌ارم دشتستان در مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش فکرشهر، شاپور رجایی در دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی امر مهمی برای پیشرفت این شهرستان است و به ویژه تامین به موقع آب باید مورد تاکید باشد.

وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر اقدامات اساسی و زیربنایی در این شهرستان انجام داده و امیدوار هستیم این مسئله موجبات رضایتمندی کشاورزان را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: ایجاد سد دالکی و سد تنگ‌ارم مورد توجه و تاکید است و تکمیل و بهره‌برداری این سدها از اولویت‌های این مدیریت است.

رجایی تصریح کرد: سد تنگ‌ارم هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است و انتظار داریم به زودی مورد بهره‌برداری رسمی قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از افتتاح سد تنگ‌ارم دشتستان در مهرماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: تکمیل و راه‌اندازی این سد از اساسی‌ترین برنامه‌های ماست.

وی گفت: هدف اصلی از اجرای این سد تامین آب شرب شهر تنگ‌ارم و منطقه و مهار روان‌آب‌هاست و از تمام توان و ظرفیت موجود برای راه‌اندازی آن استفاده کرده‌ایم.

این مسئول با اشاره به وضعیت سد دالکی نیز ابراز داشت: سد دالکی بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده در مدت 36 ماه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و با راه‌اندازی این سد آب مورد نیاز اراضی کشاورزی دشتستان در سطح 12 هزار و 750 هکتار تامین خواهد شد.

وی بیان کرد: سد دالکی بدون تردید از سدهای بزرگ کشور محسوب می‌شود که بیش از 81 میلیارد تومان اعتبار اولیه برای آن در نظر گرفته‌ایم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر