دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۳۶۹
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: یکی از اعضاء کمیته بررسی وضعیت دانشکده فنی جم گفته اعضاء کمیته، مخالف ادامه فعالیت دانشکده فنی مهندسی در جم هستند.

به گزارش فکرشهر، عبدالحسین اکسیر صبح امروز در دومین نشست خبری اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی و شهر جم با تبریک اعیاد غدیر و قربان اظهار داشت: شورای دوره پنجم شهر جم معتقد به شفاف‌سازی است و هیچ اقدام پشت پرده ای در این شورا اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: برای اولین بار در نشست انتخاب شهردار جم، جلسه ورای شهر جم با حضور خبرنگاران، فعالان سیاسی و اجتماعی برگزار شد و به هیچ وجه حضور رسانه‌ها در نشست انتخاب شهردار نمادین نبود بلکه هدف ما شفاف‌سازی بوده است.

به نوشته ی فارس، رئیس شورای اسلامی شهر جم با بیان اینکه مطالعه و بررسی مجدد طرح جامع شهر جم در دستور کار قرار گرفته است عنوان کرد: از کارشناسان و متخصصین برای کیفیت بخشی به عملکرد شورا استفاده می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه شهری از ظرفیت مسوولیت‌های اجتماعی نفت استفاده می کنیم و اضافه کرد: اصلاحات لازم در بحث نظام مهندسی و رفع دغدغه های مردم انجام می شود.

اکسیر در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت دانشکده فنی و مهندسی جم گفت: تبادار عضو کمیته بررسی وضعیت دانشکده فنی جم گفته اعضاء کمیته، مخالف ادامه فعالیت دانشکده فنی مهندسی در جم هستند.

منتخب اول مردم شهر جم در انتخابات پنجمین دوره شورها از آغاز عملیات اجرایی استادیوم کارگری در جم خبر داد و یادآور شد: این پروژه با همکاری خوب پتروشیمی‌ها انجام خواهد شد.

وی با بیان این که به الحاق روستاها به شهر جم اعتقاد داریم ادامه داد: یکی از راه‌های توسعه شهر جم و روستاهای همجوار و نزدیک به شهر جم الحاق آنها به شهر جم است .

اکسیر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که از گلایه‌های مردمی در خصوص پروانه‌های ساختمانی پرسیده بود گفت: پروانه‌های ساختمانی در شهرداری جم باید ظرف یک هفته صادر شود.

وی با بیان این که شورای شهر بعنوان یک شهروند، بدون دخالت بر عملکرد ادارات نظارت دارد عنوان داشت: برای مطالعات فاضلاب شهر جم از مشاوران قوی استفاده خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر جم با بیان این که یکی از گرفتاری‌های ما عدم آموزش در بدنه شهرداری جم است که دنبال ایجاد هسته آموزش هستیم ادامه داد: ساختار اداری شهرداری جم معیوب است و به دنبال ارتقاء درجه شهرداری هستیم.

اکسیر رفع مشکلات و کمبودهای آتش نشانی به ویژه ضعف در تخصصی بودن نیروی انسانی را یکی از اولویت‌های کاری ما بعد از استقرار شهردار عنوان کرد و گفت: حضور نفت تمامی فضاهای پیش بینی شده در طرح جامع ما را تحت تاثیر قرار داده که این مهم را پذیرفته است و در پی جبران پیامدهای منفی آن است. 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات شورا در حوزه فرهنگی اظهار داشت: سیاست شورا توسعه متوازن فعالیت خدمات شهری است که بخش فرهنگی نیز یکی از آن هاست، هر چند که معتقدیم شورا و شهرداری به تنهایی از عهده آن بر نخواهد آمد و دیگر ادارات مسوول در حوزه فرهنگی هم باید مطالبات فرهنگی را دنبال کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر جم ادامه داد: با توجه به این که در وزارت نفت در مبحث مسوولیت‌های اجتماعی در منطقه ورود کرده باید از این فرصت بهره ببریم که به شوراهای روستایی شهرستان جم، پیشنهاد می شود با ما در این مسیر همگام شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر