يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت دشتستان از تجهیز مراکز درمانی دشتستان در سال جاری خبر داد.به گزارش فکرشهر، علیرضا حاجیونی در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس در شهر شبانکاره اظهار داشت: برای اعتلای وضعیت سلامتی و بهداشت در دشتستان از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.وی افزود: در شبانکاره نیز اقدامات خوب و قابل توجهی انجام داده‌ایم و هم‌اکنون تعداد سه پزشک در مرکز بهداشتی و درمانی شبانه‌روزی شبانکاره فعالیت دارند.
کد خبر: ۳۷۴۱
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۰

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت دشتستان از تجهیز مراکز درمانی دشتستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش فکرشهر، علیرضا حاجیونی در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس در شهر شبانکاره اظهار داشت: برای اعتلای وضعیت سلامتی و بهداشت در دشتستان از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: در شبانکاره نیز اقدامات خوب و قابل توجهی انجام داده‌ایم و هم‌اکنون تعداد سه پزشک در مرکز بهداشتی و درمانی شبانه‌روزی شبانکاره فعالیت دارند.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خاطرنشان کرد: بر اساس معیارهای جمعیتی و سیاست‌گذاری‌های وزارت بهداشت و درمان تعداد 270 قلم دارو در داروخانه مرکز بهداشتی شبانکاره موجود است و در ساعات اضطراری نیز 90 قلم داروی اورژانسی در قفسه اورژانس موجود و در اختیار پزشکان قرار دارد.

حاجیونی تصریح کرد: علاوه بر نظارت مستمر بازرسان دانشگاه علوم پزشکی، ماموران شرکت‌های بیمه‌ای نیز از مراکز بهداشتی و داروخانه‌های آنها بازدید کرده و خرابی یا اتمام داروها را گزارش می‌کنند.

وی از تجهیز مراکز درمانی دشتستان در سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری تاکنون 2 میلیارد ریال تجهیزات خریداری و در بین مراکز درمانی توزیع کرده‌ایم که این روند تا پایان سال تداوم دارد.

این مسئول بیان کرد: با همت و اراده‌ای که در بین مسئولان وجود دارد و با اقدامات صورت گرفته، چشم‌انداز خوبی در ماه‌های آینده در حوزه سلامت شهرستان دشتستان پیش‌بینی می‌کنیم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر