شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: در قم ستادی در حوزه علمیه ایجاد شده که به دنبال تعامل سازنده با آموزش و پرورش است.به گزارش فکرشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: این ستاد توانسته در استان های کشور با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش اقدامات مفیدی انجام دهد. وی بیان کرد: یکی از وظایف حوزه های علمیه درکنار آموزش وپرورش ایجاد شرایط مناسب برای تعلیم و تزکیه دانش آموزان برای تربیت مدیران آینده کشور است که دارای تعهد و تخصص توامان باشند. 
کد خبر: ۳۷۷۱
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۶

فکرشهر: مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: در قم ستادی در حوزه علمیه ایجاد شده که به دنبال تعامل سازنده با آموزش و پرورش است.

به گزارش فکرشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: این ستاد توانسته در استان های کشور با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش اقدامات مفیدی انجام دهد. 

وی بیان کرد: یکی از وظایف حوزه های علمیه درکنار آموزش وپرورش ایجاد شرایط مناسب برای تعلیم و تزکیه دانش آموزان برای تربیت مدیران آینده کشور است که دارای تعهد و تخصص توامان باشند. 

حسینی بوشهری گفت: با استفاده از طلبه های آشنا به کار با دانش آموزان می توانید به ارتقای سطح فکری، اجتماعی و دینی دانش آموزان اقدام کنید. 

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: درپایان هرسال با بررسی های انجام شده اگر این طرح موفقیت آمیز بود، می توانید برای سال های بعد ادامه دهید و اگر دارای کاستی هایی باشد به برطرف کردن مشکلات اهتمام ورزید. 

امام جمعه موقت قم ادامه داد: آموزش و پرورش وظیفه حساس و خطیری برای ارتقای سطح فکری و تربیت نسل آینده به عنوان مدیران متعهد این نظام ولایی به عهده دارد. 

آیت الله حسینی بوشهری گفت: مقوله آموزش و پرورش نه تنها درکشور ما بلکه درهمه جوامع که نیاز به تربیت نیروی انسانی کارآمد دارند از جایگاه ویژه ای برخوردار است. 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان نظام علیه ملت ایران گفت: آنها به دنبال بی تفاوت کردن جوانان این مرز و بوم نسبت به آینده کشور و سست کردن باورها واعتقادات دینی دانش آموزان هستند وحوزویان در کنار مسوولان آموزش و پرورش باید برنامه های مناسبی برای مقابله با هجمه های دشمن تدارک ببینند. 

نماینده استان بوشهر درمجلس خبرگان رهبری گفت: با یک تربیت دینی و توجه به ابعاد اعتقادی و ارزشی می توان اقدام به پرورش نسلی از دانش آموزان کنونی برای آینده این نظام کرد که با همه وجود برای خدمت به آب و خاکشان آماده باشند. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر