جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۷۲۱
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

فکرشهر:  شهردار گناوه گفت: پروژه‌های شهری گناوه بر اساس نیازهای شهروندان طراحی و اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ماشاالله احمدی بعد از ظهر شنبه در آئین معارفه شهردار گناوه در حضور اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری اظهار داشت: مشارکت با مردم دلسوز و نه افراد سودجو در پروژهای عمومی مانند پارکینگ‌های طبقاتی و ساخت پاساژ را در اولویت قرار می‌دهیم.

شهردار گناوه بیان داشت: برای سربلندی و موفقیت پرسنل شهرداری همه تلاش خود را انجام می‌دهم و بر این اعتقادم که هیچ حقوق و اضافه کاری نباید به تعویق بیافتد.

احمدی افزود: همیشه عملگرا بوده ام و مردم را اولویت اول خود می‌دانم و برای آبادانی و رشد شهر با هیچ کس تعارف ندارم و همه شما پرسنل تکریم و احترام به یکدیگر و مردم را یادآور می‌شوم.

وی خاطرنشان کرد: اعتماد شورا و پرسنل شهرداری در نزد مردم کم رنگ شده و باید تلاش کرد که این اعتماد به شورا و شهرداری باز گردد و همچنین باید تلاش کرد که مردم از آمدن و مراجعه به شهرداری ترسی نداشته باشند و با رضایت کامل در درآمدهای شهرداری سهیم باشند.

شهردار گناوه اضافه کرد: اولویت ما برای اجرای پروژه ها نیاز مردم است و نه فشارهای جناحی و سیاسی و این را در دستور کار قرار داده ایم.

وی  گفت: هر روز از ساعت شش عصر ملاقات عمومی خواهیم داشت و کسانی که کار اداری واجب دارند در ملاقات عمومی صبح و دیگران در عصر مراجعه کنند و هدف ما از این کار، راه‌افتادن و حل مشکلات مردم است.

این جلسه با حضور تمامی اعضای شورای شهر و همه پرسنل شهرداری برای معرفی ماشااله احمدی شهردار جدید گناوه انجام گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر