شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
کد خبر: ۳۷۷۵۰
يکشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: در سال تحصیلی جدید 46 درصد از مجموع دانشجویان پذیرفته‌شده بومی استان بوشهر هستند.

به گزارش فکرشهر، دکتر سید سجاد اقبالی با اشاره به تحصیل بیش از 2 هزار دانشجو در دانشگاه گفت: در سال تحصیلی 96-97 شاهد پذیرش 400 دانشجوی جدید در 10 رشته و در مقاطع مختلف به خانواده علوم پزشکی بوشهر هستیم.

وی با اشاره به تدوین برنامه جامع 5 ساله برای افزایش رشته‌های تحصیلی افزود: در اولین سال اجرای برنامه در سه یا چهار مقطع تحصیلی با اعلام قبلی پذیرش دانشجو انجام می‌گیرد.

دکتر اقبالی با اعلام اشتغال 195 هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان: به‌زودی پذیرش دانشجو در رشته دستیاری اطفال اعلام خواهد شد.

پوشش 100 درصدی خوابگاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با اشاره به روند بسیار مطلوب نام‌نویسی از دانشجویان جدیدالورود گفت: خوشبختانه پوشش 100 درصدی خوابگاه برای دانشجویان خوابگاهی در 4 خوابگاه دخترانه و 2
خوابگاه پسرانه صورت گرفته است.

مهندس محمدمهدی محمدی افزود: از مجموع 1200 دانشجوی خوابگاهی 72 درصد در خوابگاه دخترانه و 28 درصد در خوابگاه پسرانه اسکان دارند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از دانشجویان بومی و بالغ‌بر 40 درصد از آنان دانشجویان غیربومی استان هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر