يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۸۰۴
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی به عنوان قهرمانی مسابقات امیدهای کشور دست یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد نجفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مرحله نهایی مسابقات فوتبال ساحلی امیدهای کشور با حضور چهار تیم پارس جنوبی، شهریار ساری، ایفا اردکان و مقاومت گلساپوش یزد در اردکان یزد برگزار شد.

وی بیان کرد: در این بازی ها تیم پارس جنوبی در دیدار نخست با نتیجه 7 بر صفر از سد نماینده ساری گذشت.

نجفی ادامه داد: در 2 دیدار دیگر نیز پارس جنوبی به ترتیب با نتیجه 7 بر 6 و 2 بر 1 برابر ایفا اردکان یزد و مقاومت گلساپوش یزد پیروز شد تا با کسب سه برد از سه بازی مرحله نهایی این مسابقات به عنوان قهرمان مسابقات لقب بگیرد.

وی یادآور شد: پیش از این نیز تیم بزرگسالان فوتبال ساحلی پارس جنوبی چند هفته پیش از اتمام بازی ها با توجه به شکست شهریار ساری در بازی برابر شاهین خزر رودسر به عنوان قهرمانی زودهنگام مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دست یافت.

نجفی در ارتباط با سایر نمایندگان استان بوشهر گفت: تیم فوتبال پارس جنوبی به عنوان تیم نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی روز پنجشنبه هفته جاری در هفته هشتم بازی ها به مصاف تیم رده دومی پدیده خراسان می رود و تیم ایرانجوان نیز 12 مهرماه در بیرون از خانه با تیم خونه به خونه دیدار می کند.

وی در ارتباط با شاهین بوشهر نیز گفت: این تیم صبح روز گذشته عازم یزد شده تا روز چهارشنبه هفته جاری در این شهر با تیم ترمه دستجردی یزد صف آرایی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر