شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۸۶۵
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

فکرشهر: رئیس پلیس شهرستان دیر گفت: با شناسایی انبار نگه‌داری کالای قاچاق بیش از ۳۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک‌میلیارد و ۲۰ میلیون ریال کشف شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ فرهاد آراوند بعدازظهر امروز  در نشست با خبرنگاران در بندر دیر با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در عرصه مبارزه با قاچاق  اظهار داشت: یکی از سرفصل‌های اقتصاد مقاومتی مبارزه با کالای قاچاق است که در این عرصه مشارکت مردم ستودنی است.

وی با اشاره به شناسایی و کشف قاچاق کالا در اسرع وقت تصریح کرد: پلیس در عرصه مبارزه با قاچاق کالا از اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیات بالایی برخوردار است چراکه در کوتاه ترین زمان قاچاق شناسایی و کشف می‌شود.

رئیس پلیس شهرستان دیر با اشاره به کشف سیگار قاچاق در شهرستان دیر خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان دیر با انجام تحقیق و بررسی میدانی یک منزل مسکونی که به عنوان انبار و محل نگه‌داری سیگار قاچاق بود را شناسایی کردند.

سرهنگ آراوند با اشاره به واردات این محموله سیگار به صورت غیر مجاز افزود: فردی محموله‌های سیگار خارجی را که به صورت غیرقانونی وارد کشور کرده، در منزل خود نگه‌داری و سپس در فرصت مناسب با خودروهای سواری تندرو اقدام به توزیع آن در سطح استان و کشور می‌کرد.

وی با اشاره به کشف 358 هزار نخ سیگار قاچاق خارجی در این محل خاطر نشان کرد:  پس از هماهنگی با مقام قضایی، در یک اقدام غافلگیرانه پلیس آگاهی با همکاری یگان‌های انتظامی وارد محل مذکور شده و پس از بازرسی 358 هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر با بیان اینکه، در این رابطه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو سواری توقیف شد تصریح کرد: طبق نظر کارشناس مربوطه ارزش مالی این محموله قاچاق یک میلیارد و 20 میلیون ریال برآورد شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر