يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۹۸۵
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۵

فکرشهر: هیئت سرمایه‌گذاری از کشور یونان با حضور در چند واحد تولیدی از ظرفیت‌های اقتصادی بوشهر و همچنین از بندر بوشهر و جزیره نگین بازدید کردند.

به گزارش فکرشهر از مهر، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر ظهر شنبه در حاشیه این بازدید اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری است و ویژگی‌ها و قابلیت‌های بالایی دارد.

سعید زرین‌فر از ساحل و بندر بوشهر به عنوان یک ظرفیت بسیار مهم یاد کرد و ادامه داد: ساخت تاسیسات و تجهیزات دریایی، پرورش و تولید آبزیان و صید و صیادی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در ساحل و دریای استان بوشهر است.

وی از کشاورزی خارج از فصل به عنوان یکی دیگر از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان نام برد و اضافه کرد: استان بوشهر جایگاه ویژه‌ای در صادرات دارد و هم‌اکنون بخشی از صادرات ترکیه به قطر از طریق ایران انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر با اشاره به توسعه مناطق ویژه اقتصادی در سطح استان، افزود: مشوق‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در این مناطق تعریف شده است.

وی با اشاره به بازدید این هیئت یونانی از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و توانمندی‌ها و قابلیت‌های بندری و ظرفیت‌های صادراتی و وارداتی، گفت: نشست‌های بررسی ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر با حضور این هیئت برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر