دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۰۴۹
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: با حضور فرماندار دشتی مانور درمان اضطراری در روستای باغ بهشت از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو ظهر سه شنبه در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های جمعیت هلال احمر اظهار داشت: برگزاری چنین مانورهایی نقش بسزایی در حفظ آمادگی نیروهای امدادی شهرستان در مواقع بحران دارد.

غلامرضا مهرجو بر ضرورت تداوم این مانورها در سطح شهرستان تاکید کرد وافزود: در این مدت جمعیت هلال احمر اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام داده که احداث مجمع امدادی، آموزشی و پایگاه امدادی از مهمترین آنها است.

وی بیان کرد: در سال جاری نیز مبلغ شش میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل پروژه های حوزه امداد و نجات هلال احمر اختصاص داده شد.

مهرجو با بیان کلینیک فیزیوتراپی و توان بخشی شهرستان دشتی راه اندازی می شود، بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته بزودی پایگاه جاده کوهستانی در شهرستان راه اندازی می شود تا خدمات پزشکی و درمانی شهرستان تقویت می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتی نیز به اهداف مهم این مانور اشاره کرد و گفت: حضور به موقع تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر در مناطق حادثه دیده و مناطق کم برخوردار و محرم از مهمترین اهداف این مانور است.

سید اسماعیل جعفری افزود: در این مانور ۵۰ نفر از نجات گران و امدادگران و کادر پزشکی درمانی به مدت سه روز اقدام به ارائه خدمات درمانی به مردم روستای باغ بهشت کردند.

وی بیان کرد: در این مانور از خدمات پزشکان و داوطلبین درمانی استفاده و این خدمات در بخش های مشاوره ای، تغذیه، ماما، بهداشت و محیط  می باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر