يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: شکارچیانی که قصد داشتند شبانه اقدام به فرار نمایند، در دام مامورین محیط زیست افتادند...
کد خبر: ۳۸۰۹۸
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: شکارچیانی که قصد داشتند شبانه اقدام به فرار نمایند، در دام مامورین محیط زیست افتادند.

به گزارش فکرشهر، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز در این باره اظهارداشت: 5 نفر متخلف که در تاریخ دوازدهم مهرماه سال جاری در محل فاضلاب عالیشهر اقدام به شکار پرندگان می نمودند و قصد داشتند از تاریکی شب استفاده نموده و متواری گردند، با هوشیاری مأمورین در دام یگان حفاظت اداره کل افتادند که از این افراد متأسفانه 16 قطعه مرغابی از گونه فیلوش و خوتکا به همراه 5 قبضه سلاح ساچمه زنی همراه 2 قطار و مقادیر زیادی فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط گردید.

وی افزود: در ضمن متخلفین نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردیدند.

موسوی گفت: طبیعت نیاز به حمایت عمومی مردم دارد و بر اساس اصل 50 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حفظ محیط زیست وظیفه ای است همگانی که برعهده عموم مردم می باشد. لذا با توجه به مهاجرت پرندگان مهاجر به استان بوشهر از عموم مردم خواهشمندیم که با پرندگان به مهربانی و عطوفت برخورد نمایند.

وی اضافه کرد: همشهریان گرامی و دوستداران طبیعت می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف گزارشات خود را به نزدیکترین اداره یا پاسگاه محیط بانی اطلاع دهند.یگان حفاظت محیط زیست این آمادگی را دارد که به صورت  قاطع با متخلفان زیست محیطی برخورد نماید.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر