دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش دشتستان از ایجاد پنج کمیته تخصصی پروژه مهر در دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی‌فرد در نشست ستاد پروژه مهر در دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این نهاد هستیم.وی افزود: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های این نهاد مورد تأکید است و برای اعتلای سطح کیفی تعلیم و تربیت از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.
کد خبر: ۳۸۱۸
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۷

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش دشتستان از ایجاد پنج کمیته تخصصی پروژه مهر در دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی‌فرد در نشست ستاد پروژه مهر در دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این نهاد هستیم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های این نهاد مورد تأکید است و برای اعتلای سطح کیفی تعلیم و تربیت از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در ادامه به تشریح دستورالعمل پروژه مهر سال تحصیلی آینده و نیز بیان شرح وظایف کمیته‌های این طرح ملی پرداخت.

لواسانی‌فرد تصریح کرد: هدف از اجرای «پروژه مهر» برنامه‌ریزی به منظور فراهم کردن زمینه‌های مناسب بازگشایی مدارس است که می‌تواند با مدیریت درست و اقدامات موثر مدیران مدارس نقش و خاطره ای به ‌یادماندنی را در اذهان دانش‌آموزان به یادگار گذارد و ضمن بررسی مشکلات در اولین فرصت نسبت به رفع آنها اقدام کند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان از ایجاد 5 کمیته تخصصی پروژه مهر در دشتستان خبر داد و گفت: انتظار داریم این کمیته‌ها در راستای موفقیت بیشتر آموزش و پرورش فعالیت خوبی داشته باشند.

اردشیر حسین‌آبادی، دبیر ستاد پروژه مهر دشتستان نیز با معرفی اعضای ستاد پروژه مهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی و تعیین سیاست‌‌گذاری‌ها، تنظیم دستور جلسات کمیته‌ها، پیگیری مصوبات کمیته‌ها، نظارت بر اجرای بهینه فعالیت‌های پروژه مهر و تاثیر گزارش نهایی از فعالیت پروژه از اهداف مورد بررسی این ستاد است.

دبیر ستاد پروژه مهر دشتستان با بیان این‌که از امروز زمان کاری این ستاد است، عنوان کرد: این ستاد در قالب پنج کمیته تخصصی از جمله کمیته سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت و نظارت و ارزیابی فعالیت می‌کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر