شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فکرشهر: رییس جدید جهاد کشاورزی دشتستان معرفی شد تا سرپرستی 11 ماهه ی جلالی در این اداره پایان یابد...
کد خبر: ۳۸۳۹۰
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱

فکرشهر: رییس جدید جهاد کشاورزی دشتستان معرفی شد تا سرپرستی 11 ماهه ی جلالی در این اداره پایان یابد.

به گزارش فکرشهر، در این آیین معارفه،  فرماندار دشتستان گفت: دولت و ملت سرافراز ایران در عرصه های مختلف سیاسی، امنیتی، اجتماعی و عمرانی موفقیت ها و دستاوردهای ارزشمندی را به دست آورده است، اما در خصوص اشتغال و تولید همچنان راه طولانی تا رسیدن به اهداف مطلوب باقی مانده است.

ارسلان زارع افزود: برای تحقق اهداف برنامه های ششم توسعه اقتصادی و برنامه های اقتصاد مقاومتی بایستی از قابلیت ها و ظرفیت های موجود استفاده بهینه کرد.

فرماندار دشتستان، کشاورزی را به عنوان مهم ترین رکن و محور توسعه و تولید و اشتغال در دشتستان عنوان نمود و اذعان داشت: مدیریت، کارشناسان و کارکنان جهاد کشاورزی با انجام وظایف خود می توانند نقش موثری در این خصوص داشته باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با پیگیری های صورت گرفته مسوولین و اینجانب پروژه سد دالکی فعال می باشد و ان شاءاله با همت دولتمردان طرح تحول کشاورزی دشتستان اجرا می گردد.

 محمدباقر سعادت به تاثیر مهم کشاورزی در زندگی مردم دشتستان نیز اشاره و خواستار تلاش بیشتر کشاورزان برای افزایش تولید گردید.

 مدیرکل جهاد کشاورزی استان نیز در این مراسم گفت: دشتستان قطب کشاورزی استان بوشهر است که بیش از 85 درصد بذر گندم استان را تولید می کند.

 محمدتقی منوچهری همچنین اظهار داشت: وجود رودخانه های شاهپور و دالکی و اجرای طرح های کشاورزی از جمله آبیاری نوین به عنوان ارکان موثر در رونق کشاورزی است که با فعالیت های آموزشی و ترویجی جهاد کشاورزی امیدوار به افزایش بهره وری در تولید می باشیم.

در این مراسم که علاوه بر مسوولین استانی و شهرستانی، تعدادی از کشاورزان و کارکنان جهاد کشاورزی نیز حضور داشتند، از خدمات حمیدرضا جهانبخش ـ مدیر سابق ـ و محمدامین جلالی ـ سرپرست جهاد کشاورزی که 11 ماه این سمت را عهده دار بود ـ تقدیر و مهندس منصور نوذری به عنوان مدیر جهاد کشاورزی دشتستان معرفی شد.

نظرات بینندگان
اسمعیلی
|
-
|
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۰
سلام وعرض ادب وتبریک به انتساب جنابعالی وامیدبه تندرستی تلاش وحس  خوب هم نوعی بامدیریت شایسته و  بی نظیر  مدیرمحترم اقای  منصور نوذری

ازریزبینی تابزرگ بینی درتوسعه ونقش مدیریت خشنود ودلسوز وکارامد در اراضی کشاورزی دشتستان به هرگونه خدمات  مربوطه انتظار می رود شکوفا باشید وخرسندمان کنید  دست شمارا میبوسیم  ازطرف خودم وارزوی ملت دش راتستان

باتشکر 

خواهری کوچک  دوستدارتولیدات کشاورزی پر رونق به علم وصنعت پپیشرفت  بابهره ازسنت محلی
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر