جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: امسال 49 میلیارد ریال برای کاهش خاموشی، جلوگیری از سرقت سیم های شبکه و هدر رفت انرژی دراین استان هزینه شده است.به گزارش فکرشهر، امرالله پاراد افزود: با این میزان اعتبار150 کیلومتر شبکه فشار ضعیف درقالب تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار و نصب 40 فید فشار متوسط با هدف تعدیل بار فیدل های پربار برای واگذاری و فروش انشعاب به مشترکان انجام شده است. وی اضافه کرد: درسه ماه امسال با واگذاری پنج هزارو740 انشعاب جدید شمار مشترکان این شرکت در استان بوشهر به 378هزار و 400 مشترک رسید.
کد خبر: ۳۸۴۹
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۱

فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: امسال 49 میلیارد ریال برای کاهش خاموشی، جلوگیری از سرقت سیم های شبکه و هدر رفت انرژی دراین استان هزینه شده است.

به گزارش فکرشهر، امرالله پاراد افزود: با این میزان اعتبار150 کیلومتر شبکه فشار ضعیف درقالب تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار و نصب 40 فید فشار متوسط با هدف تعدیل بار فیدل های پربار برای واگذاری و فروش انشعاب به مشترکان انجام شده است. 

وی اضافه کرد: درسه ماه امسال با واگذاری پنج هزارو740 انشعاب جدید شمار مشترکان این شرکت در استان بوشهر به 378هزار و 400 مشترک رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اضافه کرد: از این شمار 310هزارو 353 مشترک خانگی، سه هزارو 292 مشترک کشاورزی، دوهزارو 55 مشترک صنعتی و مابقی نیز سایر مصارف و عمومی است.

پاراد گفت: با توجه به این که بیش از 75 درصد مشترکان برق استان بوشهر خانگی است بهره گیری از الگوی درست مصرف نقشی مهم در پایداری شبکه و کاهش خاموشی ها دارد. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر