يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رستمی خبر داد:
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از تخصیص 13 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های زیربنایی در سکونت‌گاه های غیر رسمی خبرداد و تصریح کرد: احداث مرکز بهداشت در محله رایانی بوشهر با اعتبار 8.5 میلیارد ریال و...
کد خبر: ۳۸۵۳
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۸

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: امسال 21 میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای پروژه‌های زیرساختی در سکونت‌گاههای غیر رسمی بوشهر و برازجان تخصیص یافته است.

 به گزارش فکرشهر، شاهپور رستمی در جلسه وضعیت پروژه های اجرایی سکونت‌گاه های غیررسمی شهرهای بوشهر و برازجان اظهار کرد: امسال از مجموع پروژه‌های معرفی شده تعداد چهار پروژه در سکونت‌گاه های غیررسمی شهرهای بوشهر و برازجان اجرایی می‌شود.
 
وی از اجرای طرح آموزشی در منطقه تنگک سوم خبرداد و افزود: دبستان شش کلاسه در محله تنگک سوم با اعتبار 8.5 میلیارد ریال که توافقنامه آن با دستگاه اجرایی منعقد شده است.
 
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از تخصیص 13 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های زیربنایی در سکونت‌گاه های غیر رسمی خبرداد و تصریح کرد: احداث مرکز بهداشت در محله رایانی بوشهر با اعتبار 8.5 میلیارد ریال و توسعه پایگاه بهداشتی در تنگک دوم با 2.5 میلیارد ریال و ساخت پارک برازجان با دو میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های زیرساختی در سکونت‌گاه های غیررسمی شهرهای بوشهر و برازجان است.
 
رستمی با بیان اینکه دو پروژه توسعه مجتمع شنبدی در قالب پروژه محرک توسعه و تاثیرگذار و بازسازی محور وحدت درمحله کوتی اجرایی می‌شود گفت: دانشکده هنر و معماری بوشهر دربافت تاریخی این شهر روند ساخت آن مطلوب است که با تخصیص اعتبارات لازم امسال دانشجویان درآن به تحصیل می‌پردازند.
 
وی از تخصیص 20 میلیارد ریال برای تکمیل فاز اول دانشکده هنر و معماری خبرداد و گفت: با این اعتبار ساختمان یاد شده به امکانات سرمایشی و گرمایشی مجهزمی‌شود و دانشجویان رشته‌های معماری این دانشگاه در مهرماه به این مکان منتقل می‌شوند.
 
 به نوشته ی روابط عمومی استانداری بوشهر، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه  ساختمان هنر و معماری دانشگاه خلیج فارس در بافت 40 هکتاری تاریخی بوشهر قرار دارد تصریح کرد: این ساختمان با زیربنای 7 هزار و 400 مترمربع دارای 10 کلاس  است که گنجایش 700 دانشجو را دارد که فاز نخست آن در 4 هزار متر مربع آماده بهره‌برداری می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر