يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در واقع صف ستیزی حق و باطل است.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسین رزمجو در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: جایگاه و اهمیت روز جهانی قدس بر هیچ کس پوشیده نیست و دوراندیشی امام راحل در تعیین این روز استکبار جهانی را به خطر انداخته است.
کد خبر: ۳۸۷۴
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۸

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در واقع صف ستیزی حق و باطل است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسین رزمجو در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: جایگاه و اهمیت روز جهانی قدس بر هیچ کس پوشیده نیست و دوراندیشی امام راحل در تعیین این روز استکبار جهانی را به خطر انداخته است.

وی اضافه کرد: روز قدس فقط مختص فلسطین نیست بلکه اسلام همه ادیان را برای مبارزه با استکبار و وحدت در برابر ظالمان دعوت می کند.
حجت الاسلام رزمجو با اشاره به حمله گروه تروریستی داعش به مسلمان یادآور شد: برای سرکوبی گروه های تروریستی به وحدت و همراهی مسلمانان نیاز داریم.

وی با بیان اینکه در روز جهانی قدس همه سلایق گرد هم می آیند، افزود: گروه های تندرو اجازه نمی دهند جهان اسلام با هم متحد شود بنابراین باید تلاش کنیم زمینه حضور همه اقشار و سلایق را در صحنه فراهم کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: روز جهانی قدس متعلق به طیف خاصی نیست و این یک مساله جهانی است.

مسوول ستاد نماز جمعه بوشهر نیز در این نشست گفت: روز جهانی قدس از برکات و معجزات انقلاب اسلامی است که از ابتدای انقلاب تاکنون هر سال باشکوه تر و منسجم تر برگزار می شود.

سیدنعمت الله رکنی افزود: برای فراهم کردن زمینه حضور آگاهانه و پرشور مردم در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تبلیغات لازم انجام شود ضمن اینکه برنامه هایی که برای اجرا در این روز پیش بینی می شود از کیفیت و محتوای لازم برخوردار باشد.

وی ادامه داد: مسیر راهپیمایی کوتاه و برنامه ها کم باشد و شعارهایی که انتخاب می شوند متناسب با اقلیم استان و حوصله مردم باشد و حتی اگر این شعارهای تکراری باشند مردم را سر ذوق بیاورند.

رکنی گفت: با حفظ آداب روزه داری و احترام به روزه داران، باتوجه به حضور بیماران و کودکان در راهپیمایی که روزه نیستند، امکاناتی نظیر آب خنک برای این افراد در گوشه ای از مصلی نماز جمعه تدارک دیده شود تا بدلیل گرمای هوا و حضور در مراسم خدای نکرده با مشکلی مواجه نشوند.

منبع: پرتال استانداری

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر