جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۹۸۳
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: تور نخلستان‌گردی در منطقه آب‌پخش به عنوان نگین سبز استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرخ عباسی در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: شهر آبپخش یکی از زیباترین شهرهای استان بوشهر است که به نگین سبز استان بوشهر معروف شده است.

وی افزود: وجود مناطق سنتی، باستانی و مذهبی در شهر آبپخش و نهرهای روان آب، زیبایی خاص و منحصر به فردی به شهر آبپخش بخشیده است.

رئیس شورای شهر آبپخش بیان داشت: طراحی کوچه هایی در بافت فرسوده شهر به سبک قدیم، نصب تابلوهای گردشگری در جاده های شهری و بین شهری، اجرای المان هایی در شهر که بیانگر سنت های قدیم است، حراست و نگهداری از پل قدیم محله بهرام آباد شهر آبپخش که از سال ۱۳۱۷ تاکنون در حال استفاده است، معرفی نخل و نخلداری در استان بوشهر حمایت از تورهای گردشگری و راهنمایی آنها به سمت آبپخش و احداث مقبره نادم از مهمترین خواسته‌ها و مطالبات مردم آبپخش است.

شناساندن آبپخش به ایران و جهان

مسئول کمیسیون گردشگری، محیط زیست و سلامت شورای شهر آبپخش نیز در این نشست اظهار داشت: باید تلاش کنیم آبپخش را با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری نه تنها در استان و کشور بلکه در جهان مطرح کنیم.

بهرنگ عباسی افزود: شناساندن آبپخش به ایران و جهان دست یافتنی است و تک تک شهروندان آبپخشی باید برای تحقق این امر مهم تلاش کنند.

وی بیان داشت: شورای شهر آبپخش تلاش می کند با استفاده از نظر نخبگان و صاحب نظران،آبپخش را با تمام زیبایی هایش به جهانیان معرفی کنند و مطمئن باشید با همت والا و تلاش فراوان این مهم دور از انتظار نخواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر