جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۹۸۵
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از تمایل و اعلام همکاری هیئت فرانسوی برای توسعه بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، مصطفی قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور هیئت فرانسوی در استان بوشهر اظهار داشت: این هیئت از پژوهشکده میگو و همچنین مرکز تولید میگوی عاری از بیماری خاص بازدید کردند.

وی با اشاره به بازدید هیئت فرانسوی از مرکز آموزش و تحقیقات کشاوزری و منابع طبیعی استان بوشهر، خاطرنشان کرد: بازدید از ایستگاه تحقیقاتی خرما و میوهای گرمسیری در دشتستان از دیگر برنامه‌های این هیئت بود.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: هدف از بازدید هیئت فرانسوی از بخش کشاورزی استان بوشهر، همکاری دو جانبه در زمینه کشاورزی و صنایع شیلاتی استان و معرفی  پتانسیل های موجود بوده است.

قلی‌پور گفت: در این بازدید مقرر  شد در زمینه صنایع تبدیلی خرما، آبزیان و گوجه فرنگی و تولید محصولات با ارزش افزوده بالا  که نیاز به دستگاه هایی با فناوری پیشرفته دارند، فرانسه و ایران همکاری های لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: این هیئت از نخیلات شهر آبپخش و سعدآباد و شرکت عمل‌آوری و فرآوری آبزیان واقع در منطقه ویژه اقتصادی استان بوشهر بازدید کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر