سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: سه هزار و500 نفر لیسانس و فوق لیسانس دراین شهرستان بیکار هستند و کمتر شهرستانی وجود دارد که این تعداد افراد بیکار تحصیلکرده داشته باشد.به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی در آیین تودیع و معارفه رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان افزود: درملاقات های مردمی درفرمانداری، بیشتر مراجعه کنندگان ازاین افراد تحصیلکرده جویای کار هستند.وی اضافه کرد: دراین ملاقات ها خانواده ای بوده که چهار فوق لیسانس بیکار داشته و این وضعیت بوجود آمده برای این شهرستان مناسب و زیبنده نیست.
کد خبر: ۳۹۰۵
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۲

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: سه هزار و500 نفر لیسانس و فوق لیسانس دراین شهرستان بیکار هستند و کمتر شهرستانی وجود دارد که این تعداد افراد بیکار تحصیلکرده داشته باشد.

به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی در آیین تودیع و معارفه رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان افزود: درملاقات های مردمی درفرمانداری، بیشتر مراجعه کنندگان ازاین افراد تحصیلکرده جویای کار هستند.

وی اضافه کرد: دراین ملاقات ها خانواده ای بوده که چهار فوق لیسانس بیکار داشته و این وضعیت بوجود آمده برای این شهرستان مناسب و زیبنده نیست.

فرماندار گناوه گفت: اگرچه همه ما درقبال چنین مسایلی مسوول هستیم اما باید یک دید حمایتی برای سروسامان دادن و برطرف کردن این معضل وجود داشته باشد.

یوسفی افزود: با توجه به این که برطرف کردن مشکلات به سرعت انجام نخواهد شد اما باید همگی تلاش کنیم تا زمینه را برای اشتغال افراد جویای کار فراهم کنیم.

وی با بیان این که برای راهگشایی مشکل بوجود آمده باید یک برنامه کوتاه مدت که برمبنای تعامل باشد ارایه کرد، گفت: از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان انتظار و توقع است که دراین خصوص راهکار ارایه دهد.

شغل عمده مردم شهرستان 90 هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر به دریا وابسته است. 
منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر