شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهرگفت: این استان با کمبود 60مگاوات تولید برق رو به رو است که باید با مدیریت مصرف بتوانیم از خاموشی های نوبتی جلوگیری کنیم.به گزارش فکرشهر، امرالله پاراد در نشست بررسی وضعیت آب و برق استان بوشهر افزود: هم اکنون 72درصد ازبرق مصرفی در استان بوشهر خانگی و 13درصد عمومی است که اگر در بخش عمومی مدیریت مصرف کنیم می توانیم دراین بخش 50مگاوات صرفه جویی داشته باشیم.وی با اشاره به انشعابات غیرمجاز درمحلات تنگک بوشهر و شهر برازجان بیان کرد : برای مدیریت مصرف برق باید جلوی این انشعابات غیرمجاز را بگیریم.
کد خبر: ۳۹۲۰
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۶

فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهرگفت: این استان با کمبود 60مگاوات تولید برق رو به رو است که باید با مدیریت مصرف بتوانیم از خاموشی های نوبتی جلوگیری کنیم.

به گزارش فکرشهر، امرالله پاراد در نشست بررسی وضعیت آب و برق استان بوشهر افزود: هم اکنون 72درصد ازبرق مصرفی در استان بوشهر خانگی و 13درصد عمومی است که اگر در بخش عمومی مدیریت مصرف کنیم می توانیم دراین بخش 50مگاوات صرفه جویی داشته باشیم.

وی با اشاره به انشعابات غیرمجاز درمحلات تنگک بوشهر و شهر برازجان بیان کرد : برای مدیریت مصرف برق باید جلوی این انشعابات غیرمجاز را بگیریم.

پاراد اظهارکرد: درشرایط گرما و خشکسالی استفاده از ظرفیت مولد برق دستگاه های اجرایی درساعت پیک بار، باعث کاهش خاموشی های نوبتی در استان بوشهر می شود.

وی یادآورشد: هم اکنون سه هزار مگاوات کمبود تولید برق در کشور است که سهم استان بوشهر 60 مگاوات است. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر