جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نایب رئیس ستاد دیه استان بوشهر گفت: در سال‌جاری 23 جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار خواهد شد.به گزارش فکرشهر، حمیدرضا حیدری در گلریزان جشن بزرگ مهرورزی در خارگ اظهار کرد: این جشن‌ها در سال‌های گذشته به تبعیت از مراسم گلریزان در زورخانه‌ها، شکل رسمی به خود گرفت و تاکنون از این طریق بیش از 80 هزار زندانی آزاد شده و امسال نیز 7400 نفر به دلیل جرایم غیرعمد در زندان‌ها هستند.وی افزود: استان بوشهر از جمله استان‌هایی است که در این زمینه فعال است و ما در سال گذشته 22 جشن گلریزان و در سال‌جاری 23 جشن در سطح استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۲۵
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۵

فکرشهر: نایب رئیس ستاد دیه استان بوشهر گفت: در سال‌جاری 23 جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا حیدری در گلریزان جشن بزرگ مهرورزی در خارگ اظهار کرد: این جشن‌ها در سال‌های گذشته به تبعیت از مراسم گلریزان در زورخانه‌ها، شکل رسمی به خود گرفت و تاکنون از این طریق بیش از 80 هزار زندانی آزاد شده و امسال نیز 7400 نفر به دلیل جرایم غیرعمد در زندان‌ها هستند.

وی افزود: استان بوشهر از جمله استان‌هایی است که در این زمینه فعال است و ما در سال گذشته 22 جشن گلریزان و در سال‌جاری 23 جشن در سطح استان برگزار خواهد شد.

نایب رئیس ستاد دیه استان عنوان‌کرد: زندانیانی که جرایمی مانند صدور چک‌ بلامحل بدون قصد کلاهبرداری و افرادی که توانایی پرداخت نفقه، مهریه و دیه تصادفات غیرعمد را ندارند، از کمک‌های ما بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان‌کرد: در جزیره خارگ تنها یک نفر در زمینه عدم پرداخت مهریه در زندان به سر می‌برد که تنها برای این شخص باید 100 میلیون تومان پرداخت شود.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر تصریح‌ کرد: در سال گذشته 116 زندانی با بیش از 14 میلیارد تومان را توانستیم آزاد کنیم که با تلاش‌های بسیار و رایزنی‌هایی که با شاکیان صورت گرفت بخش عظیمی از مبالغ را بخشیدند و این کار با پرداخت تقریباً 4 میلیارد تومان انجام شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر