دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۶۲۲
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های جنوب استان بوشهر در مجلس گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده موفق شدیم بخشی از مشکلات مالی و بدهی‌های تیم پارس جنوبی‌جم را رفع کنیم تا در نیم‌فصل شاهد تمرکز بیشتر بازیکنان و کادر فنی برای ادامه نتایج درخشانی باشیم که در نیم‌فصل اول رقم خورده است.

به گزارش فکرشهر، سکینه الماسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم اظهار داشت: در سایه تلاش‌ها و همراهی‌هایی که مجموعه نفت و شهرستان جم با تیم پارس‌جنوبی‌جم به عمل آمد این تیم در کمترین زمان ممکن در فوتبال ایران توانست با اقتدار و تلاش کادر فنی و بازیکنان به  لیگ برتر صعود کند.

 وی اضافه کرد: هرچند هیچ کارشناس ورزشی تصور نمی‌کرد که این تیم دسته‌اولی بتواند این‌گونه و به شکل منظمی بازی‌های خود را با حداکثر اخذ امتیازات در نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور به پایان رساند اما تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان این تیم و مردم خوب شهرستان جم و حمایت‌های بی‌دریغ دیگر شهرستان‌های جنوبی کشور همراه با مسوولان سبب شد تا این تیم به عنوان یک چهره و در حالی که تا هفته‌های پایانی در رده اول لیگ برتر قرار گرفته بود در نهایت به مقام نایب قهرمانی لیگ فوتبال کشور در نیم فصل اول نائل شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوب استان بوشهر در مجلس  تصریح کرد: با توجه به این که مشکلات مالی می‌تواند سبب ایجاد حاشیه برای هر تیمی در لیگ برتر شود سعی ما این بوده که تیم وارد چالش‌های مالی نشود تا کادر فنی و بازیکنان بتوانند با یک آرامشی، نتایج مورد دلخواه را برای مردم شهرستان جم و استان بوشهر به ارمغان آورند.

الماسی یادآور شد: با پیگیری‌های به عمل آمده موفق شدیم بخشی از مشکلات مالی و بدهی‌های تیم پارس جنوبی‌جم را رفع کنیم تا در نیم‌فصل شاهد تمرکز بیشتر بازیکنان و کادر فنی برای ادامه نتایج درخشانی باشیم که در نیم‌فصل اول رقم خورده است.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام توانم را صرف می‌کنم که بخش دیگری از مشکلات مالی تیم پارس‌جنوبی‌جم رفع شود تا این تیم به عنوان افتخار استان بوشهر وارد حاشیه نشود و بتواند خود را به عنوان یک مدعی اصلی فوتبال به کشور نشان دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر