جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان بوشهر گفت: هم اکنون سه هزار یتیم زیر 18 سال در این استان در انتظار اکرام و حمایت حامیان هستند.به گزارش فکرشهر، فرید محبی در جمع خبرنگاران افزود: هم اینک هشت هزار و 500 حامی مسوولیت حمایت از ایتام استان بوشهر را برعهده دارند.وی اظهارکرد: همزمان با 15 ماه مبارک رمضان و تولد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) طرح اکرام ایتام در کشور و استان بوشهر اجرا می شود.محبی اضافه کرد: هدف از برگزاری این آیین شناسایی حامیان نیکوکار برای دریافت کمک و حمایت بیشتر از کودکان یتیم است.
کد خبر: ۳۹۶۵
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۸

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان بوشهر گفت: هم اکنون سه هزار یتیم زیر 18 سال در این استان در انتظار اکرام و حمایت حامیان هستند.

به گزارش فکرشهر، فرید محبی در جمع خبرنگاران افزود: هم اینک هشت هزار و 500 حامی مسوولیت حمایت از ایتام استان بوشهر را برعهده دارند.

وی اظهارکرد: همزمان با 15 ماه مبارک رمضان و تولد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) طرح اکرام ایتام در کشور و استان بوشهر اجرا می شود.

محبی اضافه کرد: هدف از برگزاری این آیین شناسایی حامیان نیکوکار برای دریافت کمک و حمایت بیشتر از کودکان یتیم است.

وی ادامه داد: پارسال در طرح اکرام ایتام در استان بوشهر 700 حامی جدید مسوولیت 850یتیم را قبول کردند و هشت میلیارد و 100 میلیون ریال درقالب کمک های نقدی و جنسی به این یتیمان کمک کردند.

محبی گفت: توزیع سبدهای کالای پیش بینی شده در قالب طرح همیان مولی نیز از جمله دیگر طرح های کمیته امداد امام (ره) در ماه رمضان است.

وی اضافه کرد: پارسال خیرین استان بوشهر دو میلیارد و 898میلیون ریال سبد کالا در قالب طرح همیان مولی و طرح اطعام و افطاری نیز 22میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: هم اکنون 71هزار نفر در قالب 32هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد استان بوشهر هستند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر