شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از اجرای مراسم لیالی قدر در 211 مسجد دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن شیخی در نشست فعالان فرهنگی دینی دشتستان اظهار داشت: ماه رمضان ماه عبادت و بندگی است و باید از برکات معنوی این ایام نهایت بهره را ببریم.وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون برنامه‌های متنوعی با محوریت قرآن در شهرها و روستاهای دشتستان برگزار شده و مردم استقبال خوبی از این برنامه‌ها داشته‌اند.
کد خبر: ۳۹۶۸
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۴

فکرشهر: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از اجرای مراسم لیالی قدر در 211 مسجد دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن شیخی در نشست فعالان فرهنگی دینی دشتستان اظهار داشت: ماه رمضان ماه عبادت و بندگی است و باید از برکات معنوی این ایام نهایت بهره را ببریم.

وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون برنامه‌های متنوعی با محوریت قرآن در شهرها و روستاهای دشتستان برگزار شده و مردم استقبال خوبی از این برنامه‌ها داشته‌اند.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: در لیالی قدر نیز برنامه‌ریزی خوبی شده و چندین برنامه با حضور مردم و مسئولان در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

شیخی از اجرای مراسم لیالی قدر در 211 مسجد دشتستان خبر داد و گفت: مراسم لیالی قدر شامل برگزاری 100 رکعت نماز جماعت، دعای جوشن کبیر، دعای ابوحمزه ثمالی، مناجات امیرالمومنین(ع) و ... در 211 مسجد و 89 حسینیه دشتستان برگزار می‌شود.

وی از اعزام 95 روحانی به مراسم لیالی قدر در دشتستان خبر داد و اظهار داشت: در لیالی قدر امسال 95 روحانی شامل 30 روحانی اعزامی که از قم به دشتستان آمده‌اند و 65 روحانی بومی مراسم را در مساجد و تعدادی از منازل اجرا خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: غالب روحانیون بومی، مراسم مساجد شهری را برگزار خواهند کرد و روحانیون اعزامی نیز غالبا در روستاها و منازل به برپایی مراسم لیالی قدر می‌پردازند.

شیخی بر لزوم افزایش سطح کیفی برنامه‌های لیالی قدر در مساجد و منازل تاکید کرد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر