جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در 36 شهر استان بوشهر برگزار می‌شود.به گزارش فکرشهر، نصرالله شفیعی در نشست هماهنگی برگزاری روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای امام راحل برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است که لازم است تا برنامه‌های این روز با شکوه بالایی برگزار شود.وی خواستار همکاری و هماهنگی و همراهی همه دستگاه‌های برای برگزاری این راهپیمائی شد و اضافه کرد: باید اطلاع‌رسانی مطلوبی در این زمینه صورت بگیرد که رسانه‌ها و صدا و سیما نقش مهمی در این زمینه خواهند داشت.
کد خبر: ۳۹۷۰
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۸

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در 36 شهر استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، نصرالله شفیعی در نشست هماهنگی برگزاری روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای امام راحل برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است که لازم است تا برنامه‌های این روز با شکوه بالایی برگزار شود.

وی خواستار همکاری و هماهنگی و همراهی همه دستگاه‌های برای برگزاری این راهپیمائی شد و اضافه کرد: باید اطلاع‌رسانی مطلوبی در این زمینه صورت بگیرد که رسانه‌ها و صدا و سیما نقش مهمی در این زمینه خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر لزوم ایجاد شرایط حضور پر شور و پرشکوه‌تر مردم استان بوشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: روز قدس روز بیداری همه مسلمانان جهان است و این روز هر سال باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

وی به آغاز مرحله جدید جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم غزه اشاره کرد و ادامه داد: برای حمایت از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین باید در روز قدس باید شاهد حضور حداکثری مردم در راهپیمایی این روز باشیم.

شفیعی از برگزاری راهپیمائی روز جهانی قدس در 36 شهر استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: کمیته‌های ویژه برگزاری راهپیمائی روز قدس تشکیل شده است و مردم استان بوشهر پرشورتر از گذشه در این راهپیمائی حضور خواهند یافت.

کشتار مردم فلسطین با هیچ معیاری سازگار نیست

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: شاهد جنایات بی‌شماری از سوی رژیم صهیونیستی در غزه هستیم که لازم است تا نهادهای بین‌المللی در مقابل این موضوع سکوت خود را بشکنند و وارد عمل شوند.

محمدحسن پرآور با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، اضافه کرد: امام خمینی(ره) با دوراندیشی خود اقدام به نامگذاری روز قدس کردند که این روز برای همیشه در حافظه تاریخ زنده خواهد ماند.

وی با بیان اینکه در روز جهانی قدس باید  ماهیت واقعی اسرائیل و استکبار جهانی را به جهانیان نشان دهیم ادامه داد: کشتار مردم مظلوم فلسطین با هیچ یک از معیارهای سازمان‌های بین‌المللی سازگاری ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر خواستار تلاش همه دستگاه‌های استان بوشهر برای مشارکت در برگزاری باشکوه برنامه روز جهانی قدس شد و تصریح کرد: مردم استان بوشهر همچون گذشته جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد و حضوری گسترده و پرشور خواهند داشت.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر