دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۸۴۴
جمعه ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: بی‌توجهی به معیشت مردم ظلم به مردم است و ظلمی بالاتر از این نیست که در معیشت و امرار معاش مردم، سخت‌گیرانه عمل شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی‌حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بندر گناوه  با اشاره به وضعیت معیشت مردم و اهمیت آن اظهار داشت: بی‌توجهی به معیشت مردم ظلم به مردم است و ظلمی بالاتر از این نیست که در معیشت و امرار معاش مردم، سخت‌گیرانه عمل شود و نباید به بهانه قاچاق، نان مردم قطع شود.

وی افزود: متاسفانه رسانه ملی هم از افرادی که از وضعیت زندگی و معیشت مردم استان ما بی‌اطلاع هستند، دعوت می‌کند که این افراد با اظهارنظر غیرکارشناسی، سخنانی بر زبان جاری و ذهنیتی برای مسوولین ایجاد می‌کنند که باعث سخت‌گیری در امر معیشت مردم شده است.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: مردم ما نجیب و متدین هستند که همیشه حامی نظام و انقلاب بوده و هستند و در مقابل مصلحت نظام، کاری انجام نمی‌دهند و نباید کسب و کار آنها با مشکل و تنگنا روبه رو شود.

رکنی‌حسینی گفت: از دو ماه گذشته با اعمال سخت‌گیرانه، زندگی مردم شهرستان گناوه و سایر نقاط مرزی استان بوشهر با مشکل رو به رو شده و بارها کالاهای مردم در لنج‌ها مانده که ضروری است مسوولان نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدام کنند.

وی با اشاره به حماسه 9 دی گفت: بصیرت، هوشیاری و دشمن‌شناسی ملت مسلمان ایران در 9 دی به خوبی نشان داده و برای همیشه تاریخ، این حماسه ماندگار شد و اگر حضور مردم و هوشیاری رهبر معظم انقلاب نبود، قطعا دشمنان به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شدند .

امام جمعه گناوه یادآور شد: از عوامل موثر در حماسه 9 دی  بصیرت، دشمن‌شناسی، وقت‌شناسی و حضور ملت بصیر ایران در برهه حساس و تعیین‌کننده در تاریخ نظام اسلامی بود که این حضور پرشور و باشکوه به عنوان نقطه عطفی در تاریخ  انقلاب اسلامی ثبت شده است.

رکنی‌حسینی یادآور شد: حماسه 9 دی تجدید پیمان ملت بزرگ ایران اسلامی با آرمان‌های انقلاب و شهیدان و روز یاس و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی است که باید آن را گرامی داشت.

وی با اشاره به ادعای سخیف نماینده آمریکا علیه ایران در به نمایش گذاشتن لاشه یک موشک گفت: در این مدت شاهد کارشکنی‌های متعددی از سوی رییس‌جمهوری جدید آمریکا بوده‌ایم که سعی دارد به شعارها و وعده‌های انتخاباتی خود جامع عمل بپوشاند که یکی از این وعده‌ها، لغو برجام است.

امام جمعه گناوه بیان کرد: آمریکا با این سخنان در سازمان ملل می‌خواهد افکار عمومی را علیه ایران تحریک کند و این سخنان علیه نظام مقدس اسلامی در شرایط فعلی به دلیل شکست‌هایی است که آمریکا در منطقه از سوی جریان مقاومت، متحمل شده است.

رکنی‌حسینی ادامه داد: هدف آنها فقط اعمال فشار بر جمهوری اسلامی و دست‌اندازی برای لغو توافق برجام و کمک به عربستان جهت عبور از بحران یمن است و برای نجات عربستان و سرپوش گذاشتن بر جنایات آنها در یمن به دنبال بحران‌سازی برای ایران اسلامی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر