يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۸۹۷
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: این نهاد همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد را برای خود یک افتخار می‌داند و آماده است که در راستای موضوع فقرزدایی با تعامل با این سازمان‌ها، منشا خیر در جامعه شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، احمد لطفی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیرعامل موسسه رعد‌الغدیر در بوشهر اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد بر اساس نیازهای هر منطقه برای کمک به مردم با دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند.

 وی افزود: این سازمان‌ها در صورتی که اقدام به موازی‌کاری کنند، می‌تواند مخرب باشد در حالی که با هم‌افزایی و همکاری با سازمان‌های اجرایی می توانند کمک حال دستگاه‌ها قرار گیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در کمیته امداد، موضوع آموزش است که در کنار فعالیت‌های خدماتی، زمینه آشنایی آنها با مسائل مختلف فرهنگی و فنی و حرفه‌ای انجام شود.

 لطفی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پایش‌های میدانی، 50 درصد از خانواده های تحت حمایت این نهاد دارای زمینه پذیرش آموزش‌های مختلف فنی و حرفه‌‌ای هستند که با تعامل مثبت با سازمان فنی و حرفه‌ای زمینه مهارت‌آموزی آنها فراهم می‌شود.

وی افزود: البته در کنار مراکز مهارت ‌آموزی سازمان فنی و حرفه ای، بخشی از ظرفیت های مراکز خصوصی دارای مجوز از سازمان نیز استفاده می‌کنیم تا بتوانیم موضوع آموزش را به شکل کاربردی دنبال کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: این نهاد همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد را برای خود یک افتخار می‌داند و آماده است که در راستای موضوع فقرزدایی با تعامل با این سازمان‌ها، منشا خیر در جامعه شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر