شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان به پاس گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی و تنی چند از کارشناسان با شهردارشهر برازجان دیدار نمودند .
کد خبر: ۳۹۹۱
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان به پاس گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی و تنی چند از کارشناسان با شهردارشهر برازجان دیدار نمودند .

به گزارش فکرشهر، در این آئین شهردار برازجان ضمن تشکر از لطف و همکاری آموزش و پرورش گفت: امروزما به هر جا رسیدیم به لطف و کرامت معلمانمان بوده و من خود همیشه این جمله مولاعلی (ع) را نصب العین خود قرار داده ام که فرمود : هرکس حرفی را به من بیاموزد مرا بنده خود قرار داده و سرلوحه کارم احترام ویژه به فرهنگیان است .

ماشااله احمدی افزود: از روز اول شروع به کارم نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته ام و اعتقاد دارم که همکاری با آموزش و پرورش و تسهیل در روند کار فرهنگی تسهیل و روانسازی امور شهرداری است .

لواسانی مدیر آموزش و پرورش دشتستان نیز ضمن تبریک روز شهرداری ها و ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: ما خوشحالیم که تفاهم و همکاری آموزش و پرورش و شهرداری یک رابطه دوطرفه است و دیدگاه شهرداری به مسائل فرهنگی و آموزش و پرورش عالی و جای قدردانی دارد.

وی خاطر نشان کرد: کار آموزش و پرورش یک کار زیربنایی و ماندگار است زيرا خدمتش فراگير بوده و در واقع ورودي فرايند انسان سازي جامعه، از آموزش و پرورش بدست مي آيد.

سيد سید حسن لواسانی فرد  در ادامه ضمن تاكيد بر امر مشاركت افزود: ما با تمام وجود بر مشاركت در آموزش و پرورش تاكيد داريم .

لازم به ذکر است که در این برنامه آقایان کریم اسفندیاری، معاون فرهنگی و روابط عمومی شهرداری، کوهکن کارشناس فرهنگی شهرداری، بوستانی معاون پرورشی آموزش و پرورش، رضایی کارشناس ارزیابی، باصولی سرپرست روابط عمومی آموزش و پرورش، آفریدون کارشناس حراست و شریفی کارشناس خدمات حضور داشتند .

[[{"fid":"2878","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":519,"width":692,"class":"media-element file-default"}}]]

 

 

منبع: پرتال آموزش و پرورش دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر