جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۹۳۷
سه‌شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: رئیس هیئت ژیمناستیک استان بوشهر گفت: تیم ملی ژیمناستیک که برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌شود عبدالله جامعی ژیمناست بوشهری با عضویت در تیم ملی در این اردو دعوت شده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، محمود برقک ظهر امروز در نشست با ورزشکاران ژیمناست بوشهری با بیان اینکه این ورزش مورد علاقه بسیاری از ورزشکاران استان بوشهر است اظهار داشت: توسعه فضاهای ورزشی با مشارکت بخش خصوصی از برنامه‌های مهم این هیئت است که در این راستا اقدامات مهمی انجام شده است.

وی با اشاره به درخشش ورزشکار ژیمناست بوشهری در مسابقه آسیایی گفت: کسب مدال طلای آسیا پس از 70 سال توسط عبدالله جامعی ورزشکار ژیمناستیک استان بوشهر در سال 94  یکی از افتخارات این استان است.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان بوشهر از حضور ژیمناست بوشهری در اردوی تیم ملی خبرداد و  گفت: تیم ملی ژیمناستیک که برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌شود عبدالله جامعی ژیمناست بوشهری در این اردو دعوت شده است.

برقک با بیان اینکه مرحله چهارم اردوی تیم ژیمناستیک هنری بزرگسالان کشور امروز در اراک آغاز شده است افزود: مرحله چهارم اردوی تیم ژیمناستیک هنری بزرگسالان کشور امروز در مجموعه شهدای پنج مرداد اراک آغاز و تا 19 دی‌ماه ادامه داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر