دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: این استانداری درپیش پرداخت مسکن به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ره) با اولویت بندی کمک خواهیم کرد.به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری با حضور در منزل یک خانواده ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در بوشهر اظهارکرد: با توجه به این که یکی از نیازهای مهم خانواده های زیر پوشش کمیته امداد و بویژه زنان سرپرست خانوار، مسکن است، با اولویت بندی و حمایت از آنان در پیش پرداخت مسکن به این قشر مستمند کمک خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۹۹۶
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: این استانداری درپیش پرداخت مسکن به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ره) با اولویت بندی کمک خواهیم کرد.

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری با حضور در منزل یک خانواده ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در بوشهر اظهارکرد: با توجه به این که یکی از نیازهای مهم خانواده های زیر پوشش کمیته امداد و بویژه زنان سرپرست خانوار، مسکن است، با اولویت بندی و حمایت از آنان در پیش پرداخت مسکن به این قشر مستمند کمک خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در صورت این که دولت روند خانه سازی را مشابه مسکن مهر و اجتماعی از سر بگیرد، تا آنجایی که درتوان دولت باشد از خانواده های زیر پوشش کمیته امداد حمایت می کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر توانمندسازی مددجویان افزود: فرزندان خانواده های زیر پوشش کمیته امداد باید با همه تلاش سختی های موجود به تحصیلات خود ادامه دهند تا بتوانند آینده کم دغدغه ای برای خود و خانواده فراهم سازند.

سالاری یادآورشد: نقش کمیته امداد در دستگیری از خانواده های مستمند و تلاش برای خوداتکایی و استقلال گروه های هدف بی بدیل است.

وی اضافه کرد: در کنار رسیدگی به مناطق محروم استان، تلاش برای حل مشکلات مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در دستور کار است.

استاندار بوشهر دستور داد در زمینه درمان فرزند و خرید یخچال فریزر به این خانواده نیازمند کمک شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: هم اکنون سه هزار یتیم زیر 18 سال از سوی هشت هزار و500 حامی در این استان حمایت می شوند و درآمد سال گذشته طرح اکرام 39 میلیارد ریال بوده است.

فرید محبی افزود: هم اکنون 32 هزار خانوار معادل 71 هزار نفر به طور ثابت زیر حمایت کمیته امداد این استان است که 60 درصد از این خانوار زنان سرپرست خانوار هستند. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر