يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در بیمارستان قلب بوشهر؛
فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از توسعه تجهیزات و امکانات درمانی و تشخیصی در سطح استان خبر داد و گفت: دومین آنژیوگرافی استان در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی خواهد شد...
کد خبر: ۴۰۰۵۹
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از توسعه تجهیزات و امکانات درمانی و تشخیصی در سطح استان خبر داد و گفت: دومین آنژیوگرافی استان در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سعید کشمیری عصر شنبه در نشست با مسئولان بیمارستان‌های بوشهر اظهار داشت: دومین دستگاه پیشرفته آنژیوگرافی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در مردادماه سال جاری خریداری‌شده که در روزهای آینده به شکل رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: دستگاه آنژیوگرافی (مغزی و قلبی) یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه آنژیوگرافی و ساخت زیمنس آلمان است و این دستگاه هم در سکته‌های قلبی و هم در سکته‌های مغزی کاربرد بسیاری دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص محل آغاز به کار این دستگاه عنوان داشت: دومین دستگاه آنژیوگرافی در بیمارستان قلب بوشهر استقرار یافته که تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای آن انجام‌شده است.

کشمیری ابراز داشت: با اضافه شدن دومین دستگاه آنژیوگرافی، نوبت‌دهی و ارائه خدمات به بیماران سریع‌تر و باکیفیت بهتری انجام خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر