دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آئینی با حضور مسئولان، عبدالرسول کاوه فر به عنوان بخشدار جدید امام حسن معارفه شد.به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر عصر دوشنبه در ائین تودیع و معارفه بخشدار امام حسن اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تلاش‌های بسیاری ار برای خدمات دهی مناسب به نقاط مختلف استان بوشهر داشته است.سید اسماعیل موسوی با اشاره به گذشت یک سال از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب به صورت قاطعانه حمایت خود را از دولت اعلام کردند و این موضوع باعث تقویت امید در دل دولتمردان و مردم شد.
کد خبر: ۴۰۳۴
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۶

فکرشهر: در آئینی با حضور مسئولان، عبدالرسول کاوه فر به عنوان بخشدار جدید امام حسن معارفه شد.
به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر عصر دوشنبه در ائین تودیع و معارفه بخشدار امام حسن اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تلاش‌های بسیاری ار برای خدمات دهی مناسب به نقاط مختلف استان بوشهر داشته است.

سید اسماعیل موسوی با اشاره به گذشت یک سال از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب به صورت قاطعانه حمایت خود را از دولت اعلام کردند و این موضوع باعث تقویت امید در دل دولتمردان و مردم شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با حمایت قاطع خود از دولت، مسئولیت دولت در سطوح ملی و محلی را دوچندان کرده است و همه ما وظیفه داریم تا با نهایت توان خود به مردم خدمات‌رسانی کنیم.

تلاش برای توسعه مناسبات استان بوشهر با قطر و کویت

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر تصریح کرد: همه مسئولان و مدیران و کارکنان دستگاه های مختلف باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و همچنین اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید از همه توان و ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی افزود: استاندار بوشهر نیز به منظور اجرای سیاست های دولت در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به دنبال اجرای برنامه‌های مختلفی در سطح استان بوشهر است.

موسوی از تلاش مسئولان استان بوشهر برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی به منظور اجرای طرح‌های مختلف در استان اشاره کرد و بیان داشت: انعقاد تفاهم نامه با دولت های قطر و کویت یکی از برنامه‌هایی است که استان بوشهر با جدیت دنبال تحقق آن است.

لازم به ذکر است که در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های سید ابراهیم حسینی فر سرپرست بخشداری امام حسن، عبدالرسول کاوه فر به عنوان بخشدار جدید امام حسن معارفه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر