يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال یک هفته بعد از کنکور سراسری کلاس‌های کنکور در مدارس تک شیفته استان دایر شده است.به گزارشفکرشهرر، اصغر حصیری در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: زیبنده استان بوشهر نیست که با تمام ظرفیت‌هایی که دارد جایگاهی در رده‌های آخر کنکور سراسری داشته باشد.مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح‌کرد: استان بوشهر از لحاظ اقتصادی جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد ولی متأسفانه از نظر علمی رده‌های آخر را به خود اختصاص داده است که باید در این خصوص تدابیری اندیشیده شود تا استان به جایگاه بالاتری ارتقا یابد.
کد خبر: ۴۰۴۲
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۸

فکرشهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال یک هفته بعد از کنکور سراسری کلاس‌های کنکور در مدارس تک شیفته استان دایر شده است.

به گزارشفکرشهرر، اصغر حصیری در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: زیبنده استان بوشهر نیست که با تمام ظرفیت‌هایی که دارد جایگاهی در رده‌های آخر کنکور سراسری داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح‌کرد: استان بوشهر از لحاظ اقتصادی جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد ولی متأسفانه از نظر علمی رده‌های آخر را به خود اختصاص داده است که باید در این خصوص تدابیری اندیشیده شود تا استان به جایگاه بالاتری ارتقا یابد.

حصیری تصریح‌ کرد: امسال یک هفته بعد از کنکور سراسری کلاس‌های کنکور در مدارس تک‌شیفته استان دایر شده ‌است تا به پیشرفت علمی دانش‌آموزان کمک شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: از 520 نفر همکار فرهنگی فعال در شهرستان عسلویه استان بوشهر 400 نفر نیروی غیربومی هستند که به دلیل شرایط نامطلوب اسکان، تقاضای انتقال از شهرستان عسلویه را دارند.

حصیری ابرازکرد: در سال جاری برای کمک به شهرستان عسلویه 42 سهمیه دانشگاه فرهنگیان به شهرستان عسلویه اختصاص یافته‎ است.

حصیری خاطرنشان ‌کرد: براساس تصمیم وزارت آموزش و پرورش به ‌منظور کمک به مدرسه با تصویب شورای آموزش و پرورش می‌توانیم بعد از ثبت نام به صورت داوطلبانه از کمک‌های مردمی برای برطرف کردن نیازهای مدارس استفاده کنیم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر