سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۵۹۳
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر بهره جستن از شاخص‌های دینی در برنامه‌های صدا و سیمای استان بوشهر گفت: شبکه‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی بهترین ظرفیت برای غنابخشی به برنامه‌های صدا و سیما است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در نشست  با مسئولان و تهیه کنندگان صدا و سیمای بوشهر  به ارائه ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی برای محتوا سازی به برنامه‌‌های حوزه رسانه پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر حذف تصدی‌گری و شناسایی، حمایت، هدایت و نظارت تشکل های مردمی را از راهبردهای سازمان برشمرد.

سروستانی  با تاکید بر استفاده از شاخص‌های شبکه‌ دینی در برنامه‌‌های صدا و سیمای بوشهر افزود: شبکه‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی بهترین ظرفیت برای محتواسازی و غنابخشی به برنامه‌های صدا و سیما به شمار می‌روند و دارای ظرفیت مناسبی برای کمک به غنی‌تر کردن برنامه‌های حوزه رسانه و به ویژه صدا و سیما هستند.

وی با تاکید بر تعامل و هم‌افزایی بیشتر تبلیغات اسلامی بوشهر با برنامه سازان صدا و سیمای استان اظهار داشت: مجموعه تبلیغات اسلامی آمادگی افزایش تعامل با صدا و سیما در راستای تهیه و تولید برنامه‌های موثر در حوزه‌های مختلف برنامه‌های قرآنی، تحکیم بنیان خانواده، کاهش آسیب‌های اجتماعی، بانوان و جوانان و سایر حوزه‌ها را با استفاده از تمام منابع و ظرفیت‌های موجود دارا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر شبکه تبلیغی و روحانیون مستقر استان، شورای تبلیغ، شورای هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و شعرای آیینی، اتحادیه موسسات قرآنی، جمعیت بانوان فرهیخته، مجمع اساتید گفتمان‌های دینی، دبیرستان‌های صدرا را از ظرفیت‌هایی عنوان کرد که می‌توانند در راستای تولید برنامه‌های فرهنگی صدا و سیما نقش بسزایی داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر