جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۸۸۶
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹

فکرشهر: فرماندار شهرستان گناوه گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه در شهرستان گناوه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر،  سید علی پاک نژاد بعد از ظهر شنبه در نشست با دانش‌آموزان مدرسه دخترانه عترت گناوه اظهار داشت: هم زمانی و تقارن دهه مبارک فجر و شهادت حضرت فاطمه باعث شد که از نهم بهمن تا ۱۵ بهمن ماه شهر سیاه‌پوش شود و عزادار دختر گرامی پیامبر اکرم باشیم.

فرماندار گناوه افزود: ۴۰ سال پیش در چنین روز هایی هواپیمای امام خمینی در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست و مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفت.

 وی بیان داشت: انقلاب ما آبیاری شده به خون شهدا است به همین دلیل امام در بدو ورود به میهن به بهشت زهرا رفت تا قدردان شهیدانی باشد که از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷ برای این انقلاب تلاش کردند و خون دادند.

رییس ستاد دهه فجر شهرستان گناوه گفت: در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد تومان را داریم و این برنامه‌ها از ۱۵ بهمن ماه آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای ساخت سالن چند منظوره دانش آموزی دخترانه حجاب حدود یک میلیارد تومان بودجه تخصیص داده شده است که این سالن مشکل مدارس دخترانه عترت، حضرت رقیه و ۲۲ بهمن را حل خواهد کرد و کلنگ‌زنی آن در همین هفته جاری انجام خواهد گرفت.

فرماندار گناوه اضافه کرد: حضور استاندار بوشهر در روز ۱۲ بهمن در گناوه برای افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی شهرستان نبوده و فقط برای رفع موانع تولید در شهرستان بود که حدود ۱۷ پرونده این طرح که با مشکل روبرو بود حل شد و شهرستان گناوه منحصر به ته لنجی نیست و در زمینه های کشاورزی و تولید نیز پتانسیل لازم را داراست.

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه و دبیر ستاد دهه فجر شهرستان گناوه در جمع دانش آموزان مدرسه عترت گفت: همزمانی دهه مبارک فجر و شهادت حضرت فاطمه باعث شد حرمت هر دو نگه داشته شود و بتوانیم با زمان بندی مناسب هر دو برنامه را به خوبی اجرا کنیم.

وی افزود: در دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی مانند گلبانگ انقلاب، گرامیداشت ایام فاطمیه، نمایشگاه عکس دوران پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقات قرآن دانش آموزی یادواره سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، مسابقات سرود دانش آموزی دختران و پسران، یادواره ۳۶ شهید دانش آموز و ۶ شهید فرهنگی، مراسم تجلیل از برترین های کنکور علمی مدارس، پیاده روی فرهنگیان و کانون بازنشستگان آموزش و پرورش، جشنواره های بازی های بومی و محلی و مسابقات والیبال دانش آموزان متوسطه اول را اجرا خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر