شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: چهار متهم سابقه دار که با تشکيل باندي شبانه به مغازه ها و اماکن خصوصي در استان بوشهر دستبرد مي زدند، از سوي پليس دستگير شدند.به گزارش فکرشهر، رئيس پليس آگاهي استان بوشهر در اين باره گفت: چندي پيش مرد مغازه داري با حضور در پليس آگاهي و اعلام شکايتي عنوان کرد روز حادثه وقتي به مغازه اش رفته، متوجه تخرب قفل در ورودي و سرقت پول و وسايل موجود در محل شده است.
کد خبر: ۴۰۹۴
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۲

فکرشهر: چهار متهم سابقه دار که با تشکيل باندي شبانه به مغازه ها و اماکن خصوصي در استان بوشهر دستبرد مي زدند، از سوي پليس دستگير شدند.

به گزارش فکرشهر، رئيس پليس آگاهي استان بوشهر در اين باره گفت: چندي پيش مرد مغازه داري با حضور در پليس آگاهي و اعلام شکايتي عنوان کرد روز حادثه وقتي به مغازه اش رفته، متوجه تخرب قفل در ورودي و سرقت پول و وسايل موجود در محل شده است.

سرهنگ حسين باروني افزود: با تشکيل پرونده و به دستور قضايي، تحقيقات براي شناسايي و دستگيري سارقان آغاز شد تا اين که افراد ديگري نيز با حضور در پليس آگاهي و ارائه شکايت هايي عنوان کردند مغازه ها و باشگاه ورزشي شان مورد سرقت قرار گرفته است.

وي ياد آور شد: ماموران در بررسي از محل هاي سرقت، متوجه شدند شيوه دزدي ها يکي بوده و احتمال اين که سارقان شب رو از اعضاي يک باند سرقت باشند، وجود دارد. جستجو ها در اين باره ادامه داشت تا اين که ماموران ردپاي چهار متهم سابقه دار را به دست آوردند و آنها تحت تعقيب قرار گرفتند.

رئيس پليس آگاهي استان بوشهر گفت: پاتوق هاي متهمان زير نظر گرفته شد تا اين که دو روز پيش مخفيگاه متهمان شناسايي شد و آنها يکي پس از ديگري دستگير شدند. سارقان با انتقال به پليس آگاهي به جرايمشان اعتراف کردند و معلوم شد آنها علاوه بر دزدي از اماکن خصوصي و مغازه، چند دستگاه خودروي مدل بالارا نيز دزديده اند.

با صدور قرار قانوني براي متهمان، تحقيقات تکميلي از آنها ادامه دارد.

منبع: خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر