دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۰۱۱
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۷

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتی با بیان اینکه تکمیل راه‌های این شهرستان در اولویت است، گفت: در سال آینده تلاش داریم با تزریق به موقع اعتبارات در تکمیل پروژه راه‌های شهرستان دشتی تسریع شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله نادری عصر سه‌شنبه در آئین افتتاح سالن ورزشی زیارت ساحلی اظهار داشت: با توجه به اینکه در آینده نزدیک قرار است پارس شمالی راه اندازی شود قطعا باعث توسعه و پیشرفت این منطقه خواهد شد و بخش عمده ای از اشتغال این روستاها مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید صورت گرفته از برخی پروژه‌های مهم شهرستان باتفاق مدیر طرحهای عمرانی وزارت نفت و نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: به زودی در روند تعریض محور گزدراز- کردوان‌ها تسریع خواهد شد و مشکل مردم این روستاها حل خواهد شد.

نادری با بیان اینکه با تزریق بخشی از اعتبارات مجددا پروژه پل کاکی-شیخیان فعال خواهد شد، ادامه داد: برای تعریض محور خورموج- لاور و ورودی کاکی از سمت جنوب نیز تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی ادامه داد: در سال آینده جهت‌گیری اعتبارات به سمت راه‌ها به خصوص تبدیل آبنما به پل خواهد بود و تلاش داریم با تزریق به موقع اعتبارات در تکمیل پروژه راه‌های شهرستان دشتی تسریع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر