يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۰۹۵
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: با توجه به اهمیت مرکز آموزش فنی و حرفه ای در توانمند سازی نیروی انسانی در سال اینده تلاش داریم با تزریق اعتبارات تجهیزات مورد نیاز این مرکز را تامین کنیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله نادری عصر جمعه در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی اظهار داشت: در حال حاضر امکانات و تجهیزات خوبی در این مرکز وجود دارد که می طلبد جوانان از این فرصت در راستای آموزش دوره‌ها مورد نیاز خود به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی افزود: در سال آینده نیز تلاش داریم با تزریق به موقع اعتبارات تجهیزات مورد نیاز را تامین کنیم تا جوانان بدون هیچ مشکل به آموزش بپردازند.

نادری ادامه داد: در حال حاضر دوره‌های خوبی در این مرکز در حال برگزاری است و همه این کلاس‌ها نیز بصورت رایگان برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه آموزش ها صورت گرفته باید بر اساس نیازصنعت نفت و شهرستان صورت بگیرد، گفت: یکی از مولفه های اصلی توانمند سازی نیروی انسانی آموزش است.

نادری بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته در سطح شهرستان سالانه دو هزار نفر از جوانان شهرستان در رشته های مختلف آموزش های لازم را فرا می گیرند.  

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر