يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۱۵۴۵
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

فکرشهر:  مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان دشتی تقویت می‌شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حمیده ماحوزی صبح یکشنبه در بازدید از کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالنبی روستای درازی با تقدیر از تلاش‌های اعضای کانون اظهار داشت: در مساجد ظرفیت برگزاری برنامه‌های متعددی در زمینه‌های گوناگون وجود دارد و چنان چه بانیان مساجد به جوانان اعتماد کنند و برنامه های فرهنگی مساجد را به جوانان و کانون ها واگذار کنند نتایج بهتری در پی خواهد داشت.

وی افزود: در مساجدی که جوانان و نوجوانان حضور دارند فعالیت‌های فرهنگی نیز بیشتر است و شور و شوق جوانان برای حضور در مسجد نیز بیشتر خواهد بود.

ماحوزی ادامه داد: کانون‌های فرهنگی مساجد می‌توانند به شکل گسترده در حوزه‌های مختلف فعالیت و درآمدزایی کنند و از ظرفیتی که دارند استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: جوانان کانون ولایت روستای درازی فعالیت‌های خوب و ثمربخشی دارند و با توجه به کمبود امکانات این کانون نیاز به حمایت بیشتری دارند.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی نیز بیان داشت: کانون فرهنگی هنری با محوریت مسجد، نقش ویژه‌ای در امور فرهنگی برای نوجوانان و جوانان جهت جذب آنها به مسجد عهده‌دار هستند.

حمید زارعی اضافه کرد: امسال در ارزیابی انجام شده در جشنواره لحظه‌های آسمانی کانون‌های مساجد دشتی رتبه‌های خوبی کسب کردند و کانون روستای عربی حائز رتبه اول شد.

وی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قوی‌ترین پایگاه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر