يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:
فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: عدم ثبات مدیریت از عمده مشکلات شهر بوشهر محسوب می‌شود که با جابه‌جایی سریع مدیران سرعت پیشرفت و توسعه ‌...
کد خبر: ۴۱۷
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۵

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: عدم ثبات مدیریت و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای در انتخاب مدیران از مشکلات اصلی شهر بوشهر محسوب می‌شود.
به گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری در جمع معتمدین محلات بوشهر در مسجد توحید اظهار داشت: همیشه در اجرای امور مشکلاتی بوده و خواهد بود و این دلیلی نمی‌شود که کمبودها به پای تحریم و مشکلات اقتصادی نوشته شوند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: عدم ثبات مدیریت از عمده مشکلات شهر بوشهر محسوب می‌شود که با جابه‌جایی سریع مدیران سرعت پیشرفت و توسعه ‌شهر کاسته شده به همین دلیل شهروندان متضرر می‌شوند.

وی تصریح کرد: استفاده از مدیرانی که صلاحیت انجام کار را ندارند خسارت جبران‌ناپذیری را به بدنه جامعه وارد می‌کند و این امر دقت هر چه بیشتر را در به کار گماردن مدیران با صلاحیت نشان می‌دهد.

جمیری خاطر نشان کرد: استاندار بومی ‌استان بوشهر باید بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای در تغییر مدیران اقدام کند تا زمینه برطرف شدن مشکلات موجود فراهم شود.

 

در مذاکرات متعدد نامطلوب بودن شهر بوشهر را اعلام کرده‌ام

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: در مذاکرات متعدد با مسئولان وزارتخانه‌ها و معاونان آنها متذکر شده‌ام که وضعیت شهر بوشهر از ابعاد مختلف با توجه به ظرفیت‌های فراوانی که در این استان وجود دارد مساعد نیست.

وی ادامه داد: مشکل فاضلاب بوشهر نزدیک به 20 سال است که وجود دارد و در این زمینه باید کوتاهی‌های صورت گرفته جبران شود و در برطرف کردن این مشکل اقدام عملی صورت بگیرد.

جمیری با بیان اینکه مسئولان در شرایط ضعف نیز باید راه حل پیدا کنند، گفت: در هفت محل جنوبی بوشهر و همچنین شهر چغادک به دلیل نبود امکانات رفاهی مناسب، شرایط مساعد نیست و مردم با مشکلات متعددی رو‌به‌رو هستند.

 

وضعیت تنگکها و چغادک مساعد نیست

وی  در ادامه به انتقاد از وضعیت محلات تنگک پرداخت و گفت: وضعیت کنونی تنگ که به عنوان یکی از محلات شهر محسوب می‌شود در مقایسه با یک روستای اطراف شهر بوشهر نیز قابل مقایسه نیست و این محلات با مشکلات فراوانی رو به رو هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در بخش مخابرات بوشهر نیز مشکلاتی وجود دارد، گفت: عمده مشکلات این حوزه به دلیل عدم مدیریت منابع انسانی بود که انتظار می‌رود با روی کار آمدن مدیریت جدید مشکلات موجود به حداقل تقلیل یابد.

جمیری در ادامه به مشکلات جابه‌جایی هلیله و بندرگاه پرداخت و گفت: این مشکل 40 سال است که وجود دارد و در سال‌های گذشته که هزینه خیلی کمتر از زمان فعلی بوده در این راستا اقدامی صورت نگرفته است ولی اخیرا اعتباری به تصویب رسیده و با اختصاصا آن، مشکلات این دو منطقه حل خواهد شد.

 

 

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر