جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ 1000 مترمربعی که فنی و حرفه ای به حال خود رها کرده؛
فکرشهر: یکی از ساختمان هایی که در دولت نهم ساخته شد و با وجود بهره برداری رسمی هرگز مورد استفاده قرار نگرفت، فضایی مربوط به فنی و حرفه ای دشتستان به مساحت 1000 مترمربع می باشد که ...
کد خبر: ۴۱۹۵
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۳

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: یکی از ساختمان هایی که در دولت نهم ساخته شد و با وجود بهره برداری رسمی هرگز مورد استفاده قرار نگرفت، فضایی مربوط به فنی و حرفه ای دشتستان به مساحت 1000 مترمربع می باشد که در شهرک صنعتی برازجان احداث شده است.

این ساختمان که دارای چهار فضای منفک می باشد، دو نگهبان و یک کارمند هم دارد که در تمام این سال ها جزء پرسنل حقوق بگیر یک مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای که بدون استفاده می باشد، به حساب می آیند.

حالا با گذشت بیش از 6 سال از افتتاح، مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر در گفت و گو با  فکر شهر پیرامون این فضای آموزشی بدون استفاده می گوید که برنامه هایی برای آن پیش رو است.

وی اظهار داشت: گروه هدف کارگاه هایی که باید در آن مکان آموزش می دیدند به اندازه ی کافی نبود و چون دور از شهر بود، کسی از برازجان برای آموزش به آنجا نمی رفت.

حسین خمسه ادامه داد: به همین دلیل به سمت این رفتیم که ساختمان ها را به حوزه ی علم و فناوری ببریم.

وی افزود: تفاهم نامه ای با پارک علم و فناوری دشتستان امضا کرده ایم که آن فضا در شهرک صنعتی برازجان به مرکز رشد علم و فناوری آموزش فنی و حرفه ای تبدیل شود.

خمسه ابراز داشت: بر اساس این تفاهم نامه افرادی که در مرکز فنی و حرفه ای ما دارای ایده ای خاص هستند یا به پارک علم و فناوری مراجعه کرده اند به این مکان منتقل می شوند تا طرح های خود را که توسط کارشناسان تایید شده اجرایی کنند و به سمت تولید بروند.

وی اضافه کرد: طرح هایی که در پارک علم و فناوری داوری شده و داوران بر اقتصادی بودن آن صحه گذاشته و می تواند به محصولی دارای ارزش افزوده تبدیل شود، در این فضا اجرایی خواهند شد.

به گزارش فکرشهر، مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر زمان اجرای این تفاهم نامه را نیز ابتدای مرداد ماه اعلام نمود.

* عکس تزیینی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر